«Ομορφάντρας»

Με τον Χρήστο Κουμάντο creative director της εταιρίας Bold Olgivy και εμπνευστή της πολυσυζητημένης διαφήμισης της Cosmote ολοκληρώθηκε η έρευνα του Α9.84 «Πού γελάει η Αθήνα».

Στην έρευνα που παρουσιάστηκε από την αρχή της εβδομάδας στην εκπομπή «Αθήνα Σήμερα» με τη Νόνη Καραγιάννη, ο κ. Κουμάντος κλήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις της αρχισυντάκτριας του Πολιτιστικού Τμήματος Ελ. Ορφανίδου. Όπως είπε, «από την
στιγμή που περάσαμε στην φάση της κρίσης, οι πελάτες φοβήθηκαν και ένιωσαν ανασφάλεια. Δεν ήθελαν να κάνουν χιούμορ, γιατί θεωρούσαν ότι ο κόσμος είναι στεναχωρημένος, είναι βαρύς, δεν σηκώνει αστειάκια».

Στην ερώτηση εάν αυτή ήταν η αντίδραση στο πρώτο στάδιο, ο κ. Κουμάντος απάντησε πως «από την στιγμή που μπήκαμε στην κρίση, οι πελάτες δεν ήθελαν κάτι χιουμοριστικό. Βέβαια παίζει ρόλο και ο πελάτης. Δηλαδή, μια τράπεζα δεν θα σου ζητήσει αυτή την εποχή "κάνε πλάκα", γιατί θα μας πάρουν με τις ντομάτες. Κάποιοι άλλοι είχαν κάπως χαλαρώσει, με την έννοια "δεν θέλουμε πολύ πλάκα" κ.λπ. Μόλις βγήκε ο "ομορφάντρας", βέβαια, αυτό το πράγμα άλλαξε, γιατί ο κόσμος τελικά -επειδή είναι έτσι όπως είναι-, αναζητάει διεξόδους να γελάσει, να περάσει καλά, να ξεχάσει τα προβλήματα». 
Keywords
Τυχαία Θέματα