Attention

Πώς αναμένετε ότι θα εξελιχθεί το Programmatic Adve-rtising οικοσύστημα το επόμενο διάστημα;

Η Programmatic διαφήμιση έχει παρουσιάσει σημαντική ανάπτυξη στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, όμως δεν βρισκόμαστε ακόμα στα επίπεδα ευρωπαϊκών αγορών όπου πάνω από το 55% του non-social display σερβίρεται programmatically. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης, που θα αξιοποιήσουν την ακρίβεια στη στόχευση αλλά και την αποτελεσματικότητα του programmatic σε display, video

και audio formats. Το programmatic δεν θα αναπτυχθεί απλά μέσα από τα sites αλλά και από video & audio πλατφόρμες, τοπικές και διεθνείς, όπως και από CTV ή digital Outdoor ή σινεμά.

Σε τι διαφέρει η ελληνική αγορά ψηφιακής επικοινωνίας;

Η ελληνική διαφημιστική αγορά είναι μια εξαιρετικά ρηχή και μικρή αγορά. Οι κλάδοι που επενδύουν σημαντικά στην αγορά της display ψηφιακής επικοινωνίας είναι πολύ συγκεκριμένοι και η χρήση του programmatic κάθε είδους είναι ακόμα περιορισμένη σε σύγκριση με την ευρωπαϊκή αγορά. Τέλος, το εύρος και το είδος των διαθέσιμων third party δεδομένων είναι πολύ μεγαλύτερο και πλουσιότερο στις αγορές του εξωτερικού. Από την άλλη μεριά, στην Ελλάδα όπως και στο εξωτερικό, καταγράφεται η κυριαρχία των παγκόσμιων πλατφορμών στην απορρόφηση της ad επένδυσης.

Τι θα καθορίσει τη μάχη για την προσοχή του θεατή;

Το ζήτημα του attention είναι σήμερα ένα από τα πιο «καυτά» πεδία διερεύνησης παγκοσμίως, στον χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Οι τεχνολογίες και μεθοδολογίες καταγραφής του attention, η μέτρηση της δυνατότητας του περιεχομένου να ξεχωρίζει, ο ρόλος της ακρίβειας και του relevance στη στόχευση των κοινών, η διαφημιστική φόρτιση του Μέσου, ο ρόλος της στιγμής της έκθεσης του θεατή ανάλογα με το mindstate στο οποίο βρίσκεται, οι ανάγκες της επικοινωνίας, είναι οι παράγοντες που θα πρέπει να εξετάζονται και να βελτιστοποιούνται από όσους θέλουν να κερδίσουν τη μάχη για την προσοχή του θεατή. Σήμερα, υπάρχουν τεχνολογίες και μεθοδολογίες για να δούμε συστηματικά τα παραπάνω.

Keywords
Τυχαία Θέματα