Baby Care Products: Βιωσιμότητα και καινοτομία οδηγούν τις εξελίξεις

Μπορεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών να έχει μειωθεί αισθητά λόγω της παγκόσμιας ανόδου των τιμών εξαιτίας του πληθωρισμού, αυτό όμως φαίνεται πως δεν ισχύει για τον κλάδο των βρεφικών προϊόντων που όχι μόνο αναπτύσσεται εν μέσω οικονομικά δύσκολων καιρών αλλά και ανθίζει. Τα βρεφικά προϊόντα αποτελούν μια ιδιαίτερη περίπτωση αγαθών, καθώς οι καταναλωτές-γονείς δεν φείδονται χρημάτων προκειμένου να αγοράσουν τα καλύτερα-και αγνότερα-προϊόντα για τα παιδιά τους, ακόμη και αν χρειαστεί να «κόψουν» από άλλες αγορές.
Την ιδιαιτερότητα αυτής της κατηγορίας προϊόντων αντιλαμβάνονται πλήρως

και οι εταιρείες, οι οποίες ξοδεύουν τεράστια ποσά στην έρευνα, κάνοντας στροφή στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα αλλά και τα eco-friendly προϊόντα, τα οποία κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα της αγοράς.

«Καλπάζει» ο κλάδος
Μια ευρεία γκάμα ειδών περιλαμβάνεται στον κλάδο των baby care products, τα οποία ποικίλουν από τις πάνες και τα μωρομάντηλα έως τις βρεφικές τροφές και τα παιδικά σερβίτσια ή αξεσουάρ (όπως τα βρεφικά καθίσματα αυτοκινήτου). Ωστόσο, η αγορά κατά βάση διακρίνεται σε δύο βασικές κατηγορίες: είδη βρεφικής περιποίησης και βρεφικά είδη διατροφής. Και οι δύο αυτές κατηγορίες γνωρίζουν πρωτοφανή άνθηση, με τη Statista να αναφέρει πως ξεπερνούν τα 67 δισ. δολάρια έκαστη και τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για κλάδους που θα αγγίξουν τα 100 δισ. δολάρια έως το 2027.

Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνουν στοιχεία από τις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα οποία οι γονείς στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με παιδιά ηλικίας κάτω των 5 ετών, ξοδεύουν ποσά άνω των 42 δισ. δολαρίων για τη φροντίδα τους, νούμερο που ενδέχεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Και παρά το ισχυρό αποτύπωμα της Ευρώπης στην αγορά βρεφικών ειδών, η Ασία φαίνεται πως θα είναι εκείνη που θα κάνει τη διαφορά στο κοντινό μέλλον λόγω της αύξησης των γεννήσεων αλλά και της εισόδου ολοένα και περισσότερων γυναικών στην αγορά εργασίας, που θα αυξήσει το διαθέσιμο εισόδημα των οικογενειών.

Στοιχεία του researchmarket.com, αποκαλύπτουν πως ο κλάδος θα κλείσει το 2024 στα 63,28 δισ. δολάρια σημειώνοντας αύξηση ύψους 9,9%, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για άνοδο που θα φθάσει τα 91,7 δισ. δολάρια το 2028, καταγράφοντας ανάπτυξη που θα αγγίξει το 9,7%.

Όσο για τους παράγοντες της ξέφρενης αυτής ανόδου του κλάδου; Η εξάπλωση του e-commerce που διευκολύνει τις αγορές, οι ψηφιακές πλατφόρμες για γονείς που αποτελούν πηγή ενημέρωσης γύρω από νέα προϊόντα, η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των γυναικών πλέον και σε χώρες εκτός Ευρώπης, καθώς και η μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σε θέματα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής μετά την πανδημία, αποτελούν ορισμένους από τους λόγους της άνθησης μιας πολλά υποσχόμενης αγοράς.

«Πράσινα» προϊόντα με eco-friendly συσκευασίες
Δύο είναι οι κυρίαρχες τάσεις στην αγορά των βρεφικών προϊόντων, τις οποίες μάλιστα φαίνεται να υιοθετεί η πλειοψηφία του κλάδου. Αφενός, η ανάγκη για τη δημιουργία προϊόντων «όσο πιο κοντά στα φυσικά» χωρίς χημικά πρόσθετα και επιβαρυντικούς για την υγεία παράγοντες, και αφετέρου η στροφή στη βιωσιμότητα που επιβάλει τη δημιουργία συσκευασιών, όχι μόνο πλήρως ανακυκλώσιμων αλλά και φτιαγμένων σε μεγάλο ποσοστό από ανακυκλωμένα υλικά.

Με τις έρευνες να αναφέρουν πως ένα ποσοστό της τάξης του 47% των γονέων που αγοράζουν βρεφικά προϊόντα θα διάλεγαν ένα προϊόν έναντι ενός άλλου αν περιείχε φυσικά συστατικά, η στροφή στα eco-friendly προϊόντα φαίνεται πως είναι μονόδρομος.

Έτσι, δεν προκαλεί απορία η στροφή της παγκόσμιας βιομηχανίας σε οργανικά βρεφικά προϊόντα, βιολογικά καλλυντικά βρεφικής περιποίησης, βιοδιασπώμενες πάνες, μωρομάντηλα εμποτισμένα με νερό και σαμπουάν και αφρόλουτρα χωρίς χημικά συστατικά, καθώς οι καταναλωτές-γονείς είναι πλέον ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που σχετίζονται με την υγεία, όπως οι βακτηριακές λοιμώξεις που προκαλούνται από τα συνθετικά προϊόντα.

Με βασικότερα «όπλα» την βιοτεχνολογία, την ιχνηλασιμότητα και την καθαρότητα των συστατικών, τα brands έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα καινοτομίας, προσφέροντας προϊόντα που συναγωνίζονται μεταξύ τους σε μια ιδιαίτερα απαιτητική αγορά.

Αναφορικά με τον δεύτερο πυλώνα, τη στροφή στη βιωσιμότητα, οι εταιρείες ποντάρουν στη διαφάνεια, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, χρησιμοποιώντας συσκευασίες πλήρως ανακυκλώσιμες αλλά και προϊόντα που δημιουργούνται με σεβασμό στον πλανήτη. Οι ενδείξεις που αναγράφονται σε πολλές συσκευασίες προϊόντων τόσο του εξωτερικού όσο και της εγχώριας αγοράς (π.χ. water-saving product, cruelty free, no animal testing κ.ά.), τονίζουν τόσο τις προσπάθειες για προϊόντα που σέβονται το περιβάλλον όσο και τον ευαισθητοποιημένο καταναλωτή.

Οι εταιρείες στην προσπάθειά τους να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα στρέφονται στη δημιουργία συσκευασιών που δεν είναι απλά ανακυκλώσιμες, αλλά προέρχονται πλέον και σε μεγάλο ποσοστό από ανακυκλωμένα υλικά. Με σκοπό τη δημιουργία συσκευασιών κατασκευασμένων πλήρως από ανακυκλωμένα υλικά και με τη δημιουργία προϊόντων που για να κατασκευαστούν εξοικονομούν ενέργεια, νερό και δεν προκύπτουν μετά από δοκιμές σε ζώα, τα brands στοχεύουν σε προϊόντα όλο και πιο κοντά στη φύση και σχεδόν ολότελα απαλλαγμένων από χημικά πρόσθετα.

Όταν η βιωσιμότητα συναντά τα λανσαρίσματα
Με έμφαση τόσο στα αγνά συστατικά όσο και στις φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, οι εταιρείες λανσάρουν προϊόντα που προσπαθούν να κερδίσουν τους καταναλωτές ποντάροντας στην καινοτομία. Καθώς οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν επιλέγουν προϊόντα για τα βρέφη και τα παιδιά τους, ο συνδυασμός αγνών συστατικών με τις συσκευασίες που δεν βλάπτουν το περιβάλλον φαίνεται πως είναι εκείνος που καταλήγει στο καλάθι των αγορών.

Σε επίπεδο λανσαρισμάτων, η Μέγα προχώρησε σε επαναλανσάρισμα των μωρομάντηλων BabyCare Sensitive Plus με βάση το Pure Care System που εμπεριέχουν έναν συνδυασμό αλόης, βιταμίνης Ε και νερού, δρώντας ως φυσικό καταπραϋντικό για το δέρμα. Επίσης, λάνσαρε τις πάνες Babylino Sensitive Cotton Soft, με νέο κάλυμμα βαμβακερής απαλότητας και εκχύλισμα χαμομηλιού, σχεδιασμένες με την τεχνολογία Dry-Matrix με ultra απορροφητικό πυρήνα που συγκρατεί την υγρασία και βραβευμένες για την ασφάλειά τους από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθώς πιστοποιήθηκαν με τη διεθνή πιστοποίηση Oekotex Standard 100 για την απουσία πάνω από 200 βλαβερών ουσιών. Χωρίς λάτεξ, λοσιόν, παραβένες, EU 26 αλλεργιογόνα, είναι κλινικά ελεγμένες μετά από έλεγχο 4 εβδομάδων σε βρέφη υπό την επίβλεψη δερματολόγων και παιδιάτρων στο Δερματολογικό Εργαστήριο Dermatest της Γερμανίας. Οι πάνες Babylino Sensitive Cotton Soft συνιστώνται από την Ελληνική Εταιρεία Παιδιατρικής Δερματολογίας, από τον Σύλλογο Επιστημόνων Μαιών-Μαιευτών Αθήνας ενώ είναι και ιατρικά ελεγμένες για πιστοποιημένη ασφαλή φροντίδα.

Με ειδική μέριμνα για τα παιδιά, η Μέγα σχεδίασε το εκπαιδευτικό κρεμοσάπουνο Hygiene Kids για την εκμάθηση σωστών συνηθειών καθημερινής υγιεινής. Με πρωτοποριακή σύνθεση που αλλάζει χρώμα από μπλε σε άσπρο, όταν τα χέρια έχουν καθαρίσει, εκπαιδεύει στο προσεκτικό πλύσιμο των χεριών με διασκεδαστικό τρόπο, συμβάλλοντας στο χτίσιμο σωστών συνηθειών καθημερινής υγιεινής από την παιδική ηλικία. Το προϊόν είναι εμπλουτισμένο με 90% συστατικά φυσικής προέλευσης, με γλυκερίνη και φυσικά εκχυλίσματα φρούτων και έχει σχεδιαστεί με ζωντανά χρώματα και σχέδια και αντλία που διευκολύνει τη χρήση.

Η Septona λάνσαρε το βρεφικό σαμπουάν και αφρόλουτρο Calm n’ Care με βάλσαμο και αλόη με 0% παραβένες, αλλεργιογόνα, οινόπνευμα, σαπούνι, σιλικόνες και χρωστικές καθώς και το παιδικό αφρόλουτρο για αγόρια και κορίτσια Calm n’ Care Kids με ήπια σύνθεση και φυσικούς ενυδατικούς παράγοντες.

Με το μήνυμα «Η φροντίδα έρχεται φυσικά», η Παπουτσάνης λανσάρει τη σειρά Αρκάδι baby για ασφαλή καθαριότητα σε βρέφη και παιδιά. Η σειρά περιλαμβάνει υγρό απορρυπαντικό ρούχων με πράσινο σαπούνι, μαλακτικό ρούχων, σκόνη πράσινου σαπουνιού για το πλυντήριο και υγρό πιάτων για τα παιδικά σκεύη και διατίθεται σε συσκευασίες φιλικές για τον περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, οι συσκευασίες απορρυπαντικών προέρχονται κατά 30% από ανακυκλωμένα δίχτυα, τα υγρά πιάτων συνοδεύονται από ανταλλακτικά σακουλάκια με 80% λιγότερο πλαστικό, ενώ όλες οι συσκευασίες είναι 100% ανακυκλώσιμες.

Η ΜΕΒΓΑΛ, σε συνεργασία με την Ίον, παρουσίασε πρόσφατα το νέο παιδικό γιαούρτι Frutomaniacs με σοκολατομπαλίτσες από σοκολάτα γάλακτος της Ίον, το οποίο συνδυάζει γιαούρτι μεγάλης διατροφικής αξίας (που περιέχει πολύτιμη καλλιέργεια Bifidobacterium lactis BB-12) χωρίς συντηρητικά και χρωστικές μαζί με αυθεντική σοκολάτα.

Με ειδικά μελετημένη υποαλλεργική σύνθεση για την ευαίσθητη επιδερμίδα των μωρών, η Rolco, λάνσαρε τα συμπυκνωμένα μαλακτικά ρούχων BabyPlanet με 100% φυτικής προέλευσης συστατικά χωρίς σκληρά χημικά.

Ποιότητα, καινοτομία και στοχευμένη επικοινωνία
Για την Εύρηκα αποτελεί μεγάλη ευθύνη το να έχει στη γκάμα της προϊόντα που απευθύνονται σε βρέφη, αναφέρει ο Τάσος Λοπατατζίδης, Brand Manager, Eureka Hellas SA, ο οποίος τόνισε πως η στρατηγική της εταιρείας θα επικεντρωθεί στην ποιότητα, την τεχνογνωσία, την καινοτομία και την στοχευμένη επικοινωνία.

Αναφορικά με τα κυριότερα λανσαρίσματα για το 2023 που έκανε η Eureka Hellas SA, o Τάσος Λαπατατζίδης ανέφερε: «Η Εύρηκα πιστή στο να παρέχει ποιοτικά προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών λάνσαρε στο τέλος του 2023 το υγρό απορρυπαντικό Εύρηκα Sensitive με ειδικά σχεδιασμένη σύνθεση για άτομα με ευαίσθητες επιδερμίδες. Σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιοποιήθηκε, έγινε γνωστό ότι το 71% των ενηλίκων έχει ευαίσθητο δέρμα – από 55%, πριν από δύο δεκαετίες.

Ως εκ τούτου το νέο υγρό απορρυπαντικό Εύρηκα Sensitive με >94% φυσικής προέλευσης συστατικά έρχεται να αντιμετωπίσει με τον πιο πειστικό τρόπο το παραπάνω πρόβλημα. Δερματολογικά ελεγμένο και υποαλλεργικό με 0% χρωστικές και φωσφορικά είναι ιδανικό για βρέφη και για άτομα με ευαίσθητο δέρμα». Παράλληλα αναφέρθηκε και στο Μαλακτικό Εύρηκα Newborn 2L με >94% φυσικά/φυτικής προέλευσης συστατικά ιδανικό για νεογέννητα, υποαλλεργικό & δερματολογικά ελεγμένο, χωρίς προσθήκη χρωστικών, φωσφορικών, σιλικόνης, EDTA και nitro-musks και με σύνθεση που μειώνει τη φθορά των ινών και προσφέρει εύκολο σιδέρωμα.

Σχολιάζοντας τις επικοινωνιακές ενέργειες της εταιρείας, δήλωσε: «Τo 2023 ενισχύθηκε η προβολή των προϊόντων μέσω 48 posts & stories από 4 baby influencers με 1,4 εκατ. προβολές ενώ έλαβε χώρα καμπάνια τόσο GDN όσο και FB/IG για την προώθηση του blog εύρηκα baby (www.eurekababy.gr) καθώς και της πλούσιας θεματολογίας του, αφού διαθέτουμε πάνω από 200 άρθρα σχετικά με τα βρεφικά ρούχα και το πλύσιμό τους, τις ανάγκες ενός νεογέννητου, την εγκυμοσύνη και γενικότερες πρακτικές συμβουλές για το μωρό. Επίσης, συνεργαστήκαμε με την εταιρεία Caredirect και κάθε μήνα 50 νέες μαμάδες ανέβαζαν post & stories με πρωταγωνιστές τα προϊόντα Εύρηκα Baby & Εύρηκα Newborn».

Τέλος, όσον αφορά στο insight που κυριάρχησε στην κατηγορία τη χρονιά που πέρασε, ο Τάσος Λοπατατζίδης, δήλωσε: «Το κυριότερο insight, έχει να κάνει με την αναζήτηση των καταναλωτών για προϊόντα που σέβονται απόλυτα το ευαίσθητο δέρμα των μωρών αλλά παράλληλα είναι άκρως αποτελεσματικά. Όταν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις δημιουργείται σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στην εκάστοτε εταιρεία και τον καταναλωτή».

Η υπογεννητικότητα δοκιμάζει τον κλάδο βρεφικών τροφών
Η υπογεννητικότητα τόσο στη χώρα μας όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, αποτελεί πρόκληση για τον κλάδο των βρεφικών τροφών και τις δυνατότητες ανάπτυξης των εταιρειών του, σημειώνει η Ναταλία Μέρρη, Acceleration Manager Specialized, Danone Nutricia. «Στο πλαίσιο αυτό, η Danone Nutricia, με τις μάρκες Almiron και Milupa, έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη καινοτομιών και διατροφικά ανώτερων προϊόντων που θα αντικατοπτρίζουν τη διαφοροποίησή της στην αγορά, αλλά και στην προσφορά εναλλακτικών διατροφικών επιλογών που θα ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες κάθε οικογένειας», ανέφερε στο Marketing Week.

Όσον αφορά στα κυριότερα λανσαρίσματα που έκανε η εταιρεία αλλά και τις επικοινωνιακές της τακτικές, η Ναταλία Μέρρη σημείωσε: «Το κυριότερο λανσάρισμά μας αποτελεί αυτό του βρεφικού γάλακτος Almiron Profutura Duo Biotik που χαίρει ιδιαίτερης αποδοχής τόσο από τους νέους γονείς όσο και από τους Επιστήμονες Υγείας. Η digital επικοινωνία μας εστιάζει στην ανάδειξη της υπεροχής των προϊόντων Nutricia Almiron, διατροφικών λύσεων που υποστηρίζονται από 50 χρόνια έρευνας και ανάπτυξης του μητρικού γάλακτος. Ταυτόχρονα εστιάζουμε στην προώθηση του milupa e-shop το οποίο προσφέρει ειδικές τιμές στο “γάλα του μήνα” αφουγκραζόμενο την ανάγκη των νέων γονέων για ποιοτικές και ταυτόχρονα προσιτές διατροφικές προτάσεις».

Τέλος αναφορικά με το κυριότερο insight της χρονιάς που πέρασε και την πορεία του κλάδου, δήλωσε: «Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2023, οι γονείς δηλώνουν περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σχετικά με τις τιμές των βρεφικών προϊόντων, χωρίς βέβαια να συμβιβάζονται στο θέμα της ποιότητας. Επίσης στην ίδια έρευνα επιβεβαιώνεται ο ρόλος τους Παιδιάτρου ως βασικός σύμβουλος των γονέων».

Βρεφικά προϊόντα με κοινωνικό πρόσημο
Με την κοινωνική απήχηση να αποτελεί μία από τις ισχυρότερες τάσεις παγκοσμίως στον κλάδο των βρεφικών προϊόντων, οι νέες δημιουργίες των εταιρειών είναι σταθερά προσανατολισμένες πέρα από τα αγνά συστατικά και το sustainability και στον κοινωνικό αντίκτυπο των ενεργειών τους.

Επιλέγοντας δράσεις με κοινωνικό πρόσημο, η ΜΕΓΑ, υλοποιεί το Πρόγραμμα «Μαζί για την Υγεία τους» σε συνεργασία με το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος». Παράλληλα, προσφέρει για 8η συνεχή χρονιά ιατρικό εξοπλισμό σε παιδιατρικά τμήματα νοσοκομείων στην Ελλάδα ενώ ήδη από το 2022 έχει προσφέρει 1.400 θεραπείες έγκαιρης αποκατάστασης βρεφών και παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ, σε 6 παραρτήματα σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, με το Κοινωνικό πρόγραμμα «Μητέρα & Παιδί» σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου, έως σήμερα έλαβαν παιδιατρική φροντίδα πάνω από 5.000 βρέφη και παιδιά, γυναικολογική φροντίδα πάνω από 600 έγκυοι και νέες μητέρες, ενώ διανεμήθηκαν πάνω από 3.000 Babylino Baby Kits. Να σημειωθεί πως από το 2018 έως σήμερα, από το σύνολο των δωρεών της Μέγα, έχουν ωφεληθεί συνολικά πάνω από 77.600 παιδιά.

Μια ενέργεια με έντονο κοινωνικό πρόσημο έρχεται από τα Pampers που σε συνεργασία με το «Μαζί για το Παιδί», προσφέρουν 100.000 πάνες σε μωρά που βρίσκονται σε ανάγκη στηρίζοντας έτσι τα μωρά κάποιων οικογενειών που δεν έχουν πρόσβαση στα βασικά αγαθά.

Παράλληλα, τα Pampers, με κάθε πάνα που πωλείται, δωρίζουν μία πάνα για τα πρόωρα μωρά, με στόχο η ετήσια δωρεά στις αντίστοιχες μονάδες να ξεπερνά τις 200.0000 σε όλη τη χώρα. Συνολικά, τα Pampers έχουν δωρίσει πάνω από 1.000.000 ειδικά σχεδιασμένες πάνες στα μαιευτήρια όλης της Ελλάδας.

Στηρίζοντας την προωρότητα, τα Pampers και τα Pampers Preemie Protection ενισχύουν σταθερά τα τελευταία χρόνια, τη ΜΚΟ «Ηλιτόμηνον», που έχει στόχο την επίλυση των ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών προκλήσεων των οικογενειών με πρόωρα νεογνά. Έτσι χάρη στη στήριξη των Pampers, η ΜΚΟ «Ηλιτόμηνον» έχει προχωρήσει στη δωρεά πέντε θερμοκοιτίδων σε μονάδες εντατικής νοσηλείας νεογνών σε μαιευτήρια της Ελλάδας.

Τάσος Λοπατατζίδης, Brand Manager, Eureka Hellas SA

«Αναδεικνύουμε τη φροντίδα και την αποτελεσματικότητα»
«Η φιλοσοφία της Eureka Hellas SA είναι επικεντρωμένη στον άνθρωπο και στην ενίσχυση της ποιότητας ζωής. Μέσω της επικοινωνίας του brand αναδεικνύουμε τη φροντίδα, την περιποίηση και την αποτελεσματικότητα. Ανάλογα με το προϊόν που πρεσβεύει το brand υπάρχει και το αντίστοιχο μήνυμα που περιλαμβάνει τις παραπάνω αξίες. Για παράδειγμα το υγρό απορρυπαντικό Εύρηκα Baby “Καθαρίζει σαν Εύρηκα, περιποιείται σαν χάδι”. Πρωταρχικός στόχος είναι η συνεχής ικανοποίηση του καταναλωτή φροντίζοντας με ποιοτικά προϊόντα να διευκολύνουμε την καθημερινή του ζωή. Προς αυτή την κατεύθυνση λανσάραμε και το υγρό απορρυπαντικό Εύρηκα Sensitive με >94% φυσικής προέλευσης συστατικά που έρχεται να αντιμετωπίσει με τον πιο πειστικό τρόπο το πρόβλημα που έχουν τα άτομα με τις ευαίσθητες επιδερμίδες όντας δερματολογικά ελεγμένο και υποαλλεργικό με 0% χρωστικές και φωσφορικά κάνοντάς το ιδανικό για βρέφη και για άτομα με ευαίσθητο δέρμα».

Ναταλία Μέρρη, Acceleration Manager Specialized, Danone Nutricia

«Στηρίζουμε τους γονείς στο μοναδικό ταξίδι που ξεκινά με ένα βρέφος»
«Σε έναν κόσμο όπου οι γονείς προσπαθούν “να τα κάνουν όλα σωστά”, η Nutricia είναι εδώ για να τους υποστηρίξει στο μοναδικό ταξίδι που ξεκινά με τον ερχομό ενός βρέφους. Πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει μια κατεύθυνση που να ταιριάζει σε κάθε οικογένεια και ότι η διατροφή του βρέφους θα πρέπει να αποτελεί πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Στόχος μας για κάθε γονιό είναι να νιώθει αυτοπεποίθηση κάθε μέρα, αλλά και στο μέλλον, ξεκινώντας με τη διατροφή. Είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους γονείς στο μοναδικό διατροφικό τους ταξίδι, την καθημερινότητά τους και τις επιλογές τους. Γι’ αυτό προσφέρουμε μια σειρά προϊόντων προσαρμοσμένων στις διαφορετικές ανάγκες της ελληνικής οικογένειας».

Ο ρόλος του γονέα μέσα από την επικοινωνία των brands
Δέλτα Advance: Καθώς εγχειρίδιο για τη γονεϊκότητα δεν υπάρχει, το Δέλτα Advance κυκλοφόρησε καμπάνια που γιορτάζει το τι σημαίνει να είναι κανείς γονιός, «με έναν πολύ ειλικρινή και αληθινό τρόπο». Η καμπάνια με τίτλο «Ο τέλειος γονιός» που δημιουργήθηκε με τη «σφραγίδα» της McCann αποτυπώνει την αγωνία των γονιών που πιστεύουν πως κάνουν λάθη στην ανατροφή των παιδιών τους, την ίδια στιγμή που το μόνο που χρειάζεται είναι μια «υγιής» δόση φροντίδας και αγάπης. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η Parasol ενώ θα πλαισιωθεί από digital ενέργειες.

Proderm: Με μια ταινία vintage αισθητικής που ταυτίζει το brand Proderm με την στοργή, η καμπάνια με τίτλο #ΣτοργήΕίναι…, ταξιδεύει τους θεατές πίσω στο χρόνο για να θυμηθούν πως από το 1951 μεγαλώνουν τα παιδιά τους με στοργή και Proderm. Η καμπάνια της εταιρείας Κώστας Παπαέλληνας που «έτρεξε» στα βασικότερα ψηφιακά κανάλια, δημιουργήθηκε από την Addictad και σε επίπεδο influencer marketing, υποστηρίχθηκε από την Κατερίνα Στικούδη. Παράλληλα, συνοδεύθηκε από έναν ρετρό διαγωνισμό όπου οι καταναλωτές μοιράστηκαν την πιο τρυφερή φωτογραφία της παιδικής τους ηλικίας.

Keywords
baby, βιωσιμότητα, βιωσιμότητα, baby, ηπα, νέα, free, system, cotton, εταιρεία, αθηνα, kids, μπλε, μεβγαλ, σοκολατα, hellas, blog, nutricia, προσφορες, duo, e-shop, μεγα, ελλαδα, pampers, μκο, σημαίνει, mccann, vintage, σταση εργασιας, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, Καλή Χρονιά, Ημέρα της μητέρας, θεμα εκθεσης 2012, 600 δις, εκλογες ηπα, τελος του κοσμου, αξεσουαρ αυτοκινητου, nutricia, τι σημαινει, βρεφικα ειδη, χωρες, αλοη, αξεσουαρ, διατροφη, εγκυμοσυνη, ζωα, ηπα, θεμα, ιον, καθημερινη, μεγα, μκο, μωρα, μωρο, πλαισιο, προγραμμα, πωλειται, ρουχα, υγεια, φωτογραφια, χρωματα, blog, nitro, αγορα, αγορα εργασιας, αγωνια, αυξηση, αρθρα, αντλια, απηχηση, απλα, αρκαδι, ασια, αυτοπεποιθηση, βαλσαμο, γιαουρτι, γονεις, δευτερο, δελτα, δερμα, δυναμη, διχτυα, εγινε, εγχειριδιο, ευκολο, υπαρχει, εκθεση, εκχυλισμα, ενεργεια, επικοινωνια, ερευνα, ερευνες, ερχεται, εταιρεία, ετων, ευθυνη, ευρωπη, τεχνολογια, ζωη, ζωης, υγρασια, ιδια, ηλικια, η στροφη, ισχυει, υγρα, λαθη, λογο, μεβγαλ, μεριμνα, μπλε, νερο, οινοπνευμα, οικογενεια, οντας, παιδικα, παιδια, περιβαλλον, πηγη, πιστη, ποιοτητα, πιστοποιηση, πλατφορμες, πλυντηριο, πρωταγωνιστες, ρετρο, σαπουνι, συγκεκριμενα, σειρα, σχεδια, σωματειο, ταση, τασος, φυση, φυσικα, φθορα, φυσικο, χημικα, χρωμα, χτισιμο, ψηφιακα καναλια, αγορια, αγορες, ασφαλεια, ασπρο, αυξηση υψους, water, cotton, free, duo, ειδη, εμφαση, hellas, χωρα, ιατρικο, ιατρικα, ιδανικο, ιδιαιτερα, υγρο, shop, kids, κωστας, matrix, mccann, pampers, σημαίνει, system, ταξιδι, θεματα, υγειας, υλικα, vintage, χερια
Τυχαία Θέματα
Baby Care Products, Βιωσιμότητα,Baby Care Products, viosimotita