Bronze Ermis για καμπάνια των Tempo OMD, L’ Oréal και Pride Network

Με γνώμονα το «αύριο» που έρχεται με ζητούμενο μια κοινωνία μακριά από στερεότυπα και νεοσυντηρητικές προκαταλήψεις, η Tempo OMD, για λογαριασμό της L’Oréal, ένωσε τις δυνάμεις της με το Pride Network για τη δημιουργία ενός podcast που δίνει έμφαση στην ενδυνάμωση που προσφέρει το makeup και στην

ελευθερία έκφρασης.

Η καμπάνια της Τempo OMD με τίτλο το global αξίωμα και tagline «Remove Your Makeup, Not Your Pride», υπερασπιζόμενη τη μοναδικότητα, κατέκτησε το βραβείο Bronze στα Ermis Awards 2023, στην κατηγορία «Media». Η ενέργεια που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της L’Oréal και αφορούσε το προϊόν Garnier Micellar βασίστηκε σ’ ένα ευρύ 3600 πλάνο προβολής.

Το ηχητικό αυτό χρονικό σε παραγωγή Pride Network, επικοινωνήθηκε στα social media του δικτύου και στον ραδιοφωνικό αέρα του Pride 98.6. Επενδύοντας στη διείσδυση που εξασφαλίζει το YouTube, το podcast/vidcast όπου συμμαχούν η αφροελληνίδα Idra Kayne, η non binary influencer Ζoe Pre και η τυφλή Άννα Μπαλάν, αναπαράχθηκε στην ολότητά του, ενώ μια σειρά teaser videos διαμοιράστηκαν σε Meta και TikTok.

Keywords
Τυχαία Θέματα