CX transformation: Η δυναμική του Customer Culture στη μεταμόρφωση των οργανισμών

Υπάρχει ένα μεγάλο παράδοξο στον κόσμο της εμπειρίας πελατών: κάθε εταιρεία ξεκινά με τις καλύτερες προθέσεις ώστε να κάνει τους πελάτες της ευτυχισμένους. Στην πραγματικότητα όμως η ποιότητα εκτέλεσης είναι συχνά μέση έως χαμηλή. Σε πολλές περιπτώσεις, οι καλύτερες προθέσεις δεν προχωρούν πέρα από μία παρουσίαση PowerPoint. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια, ο Steven έχει μιλήσει εκτενώς με χιλιάδες επαγγελματίες του CX και το συμπέρασμά του είναι ότι

οι περισσότερες εταιρείες είναι ένα «ακατέργαστο διαμάντι» όσον αφορά την εμπειρία των πελατών: το θέλουν τόσο πολύ, αλλά δεν τα καταφέρνουν.

Στο προσφάτως εκδοθέν βιβλίο του με τίτλο “A Diamond in the rough” ο Στίβεν εξηγεί το πώς μπορείτε να μεταμορφώσετε αυτό το ακατέργαστο διαμάντι σε γυαλιστερό. Πως μπορείτε να μεταμορφώσετε τους οργανισμούς σας και να εμφυσήσετε μία κουλτούρα πελατών; Ο Steven είναι παγκόσμιος thought leader στον τομέα Customer Experience. Το πάθος του είναι να διαδίδει ιδέες για το μέλλον της εμπειρίας των πελατών. Είναι συγγραφέας πολλών διεθνών μπεστ σέλερ βιβλίων. Είναι

συνιδρυτής του πρακτορείου έμπνευσης Nexxworks και του πρακτορείου κοινωνικής δικτύωσης Snackbytes. Ο Στίβεν είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Plan International. Είναι επίσης διεθνής κεντρικός ομιλητής και καθηγητής μερικής απασχόλησης μάρκετινγκ στο Vlerick Business School και προσκεκλημένος ομιλητής στο London Business School.

Στις 25 Ιανουαρίου 2024 στην virtual σκηνή του CX Summit ο Steven Van Belleghem συζητά με τον κορυφαίο και παγκοσμίως αναγνωρισμένο και βραβευμένο CX expert, συγγραφέα best seller και podcaster Gregorio Uglioni.Τα πεδία εξειδίκευσης του Gregοrio είναι το Transformation & Customer Experience. Είναι παρουσιαστής του παγκοσμίου φήμης podcast CX Goalkeeper, κεντρικός ομιλητής και κριτής σε διεθνείς εκδηλώσεις. Πληροφορίες και εγγραφές www.cxsummit.live

Keywords
Τυχαία Θέματα