Eurobank: Το δημογραφικό στο επίκεντρο καμπάνιας
Τα παιδιά, ως το ατού του κόσμου, τίθενται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας, την οποία δημιούργησε η Ogilvy για τη Eurobank.
«Μπορεί τώρα να κοιμούνται όλη την ώρα, να παίζουν με τις σαπουνόφουσκες σε κάθε τους μπάνιο και να πιπιλούν την πιπίλα τους με σταθερό ρυθμό, αλλά σε μερικά χρόνια θα φέρουν την εξέλιξη, την ανάπτυξη, την πρωτοποριακή ματιά σε κάθε τομέα, για όλους», αναφέρει χαρακτηριστικά
Η καμπάνια διαθέτει 360º χαρακτήρα και αποτυπώνει τη διετή συμβολή της Eurobank στην αντιμετώπιση του εθνικού ζητήματος του δημογραφικού σε κάθε μέσο.
Σημειώνει δε ότι ήδη, με την πρωτοβουλία της τράπεζας «Μπροστά για την οικογένεια», έχουν γεννηθεί 20 παιδιά μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης, με την τράπεζα να στηρίζει οικογένειες σε όλη την Ελλάδα με βρεφικά πακέτα και συμβουλευτική υποστήριξη σε νέους γονείς.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Dentist Pass: Παράταση της προθεσμίας για αιτήσεις
- Dentist Pass: Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων έως 22 Δεκεμβρίου
- Ισραήλ: Γιατί ο Biden άλλαξε αυτοκίνητο για την επίσκεψη
- Σεισμός 4,5 Ρίχτερ στα παράλια της Τουρκίας
- Το παζάρι Αθήνας - Βρυξελλών για τις αμυντικές δαπάνες
- Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας σε αριθμούς
- Γαλλία: Εκκενώθηκαν ξανά οι Βερσαλλίες και 6 αεροδρόμια έπειτα από απειλή για βόμβα
- Η Office Line αναδείχθηκε Cloud Partner of the Year της Fortinet στην Ελλάδα
- Πέντε συν μία υποχρεώσεις για servicers «κόκκινων δανείων»
- Συνεργασία Space Hellas-ΟΠΑ για την εκπόνηση Βιομηχανικού Διδακτορικού
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το Fashion City Outlet επεκτείνει την γκάμα καταστημάτων του
- Πρώτη κοινή δράση καθαρισμού από Sanitas και ΑΒ
- Τα δεδομένα οχημάτων επιταχυντής για την ευρωπαϊκή ψηφιακή οικονομία
- Costa Navarino: Μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 80% για το 2022
- Διαγωνισμός LaLigaEpics από τη Nova
- Όμιλος IOGR: Στρατηγικός στόχος η απόκτηση μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων
- Στη Λαμία το νέο «Μασούτης» έκτασης 1.000 τ.μ.
- Eurobank: Το δημογραφικό στο επίκεντρο καμπάνιας
- Η Freenow διαθέσιμη στο Ηράκλειο Κρήτης
- Ρεκόρ συμμετοχών ελληνικών εταιρειών στην Anuga 2023
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Eurobank: Το δημογραφικό στο επίκεντρο καμπάνιας
- Το Fashion City Outlet επεκτείνει την γκάμα καταστημάτων του
- Στη Λαμία το νέο «Μασούτης» έκτασης 1.000 τ.μ.
- Όμιλος IOGR: Στρατηγικός στόχος η απόκτηση μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων
- Η Freenow διαθέσιμη στο Ηράκλειο Κρήτης
- Ariel και Ithaca στηρίζουν τους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας
- Η Mytilineos στους ESG Leaders του δείκτη MSCI
- Nestlé Honey Cheerios και The Bee Camp για την προστασία των μελισσών
- Διαγωνισμός LaLigaEpics από τη Nova
- Πρώτη κοινή δράση καθαρισμού από Sanitas και ΑΒ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Πέντε συν μία υποχρεώσεις για servicers «κόκκινων δανείων»
- Θεσσαλονίκη: Γιατί καθυστερεί-πότε θα γίνει η ενθρόνιση του νέου μητροπολίτη
- Χατζηδάκης: Οι πέντε άξονες του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας
- Επέκταση συναλλαγών μέσω IRIS και μείωση φόρων συγκέντρωσης κεφαλαίου και χρηματιστηριακών συναλλαγών στο νέο νομοσχέδιο για τους servicers
- Κρυπτονομίσματα: Εγκρίθηκαν οι νέοι κανόνες φορολογικής διαφάνειας
- Συνεργασία Space Hellas-ΟΠΑ για την εκπόνηση Βιομηχανικού Διδακτορικού
- Συνεργασία Space Hellas-ΟΠΑ για την εκπόνηση Βιομηχανικού Διδακτορικού
- Πλημμύρες σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα: Νέα καταβολή πρώτης αρωγής προς τους πληγέντες
- Κακοκαιρία: Πού καταγράφηκαν τα υψηλότερα επίπεδα βροχής – Δείτε χάρτη