Eurobank: Το δημογραφικό στο επίκεντρο καμπάνιας

Τα παιδιά, ως το ατού του κόσμου, τίθενται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας, την οποία δημιούργησε η Ogilvy για τη Eurobank.

«Μπορεί τώρα να κοιμούνται όλη την ώρα, να παίζουν με τις σαπουνόφουσκες σε κάθε τους μπάνιο και να πιπιλούν την πιπίλα τους με σταθερό ρυθμό, αλλά σε μερικά χρόνια θα φέρουν την εξέλιξη, την ανάπτυξη, την πρωτοποριακή ματιά σε κάθε τομέα, για όλους», αναφέρει χαρακτηριστικά

το σποτ. Για να γίνουν, όμως, όλα αυτά πρέπει πρώτα να γεννηθούν, σημειώνει.

Η καμπάνια διαθέτει 360º χαρακτήρα και αποτυπώνει τη διετή συμβολή της Eurobank στην αντιμετώπιση του εθνικού ζητήματος του δημογραφικού σε κάθε μέσο.

Σημειώνει δε ότι ήδη, με την πρωτοβουλία της τράπεζας «Μπροστά για την οικογένεια», έχουν γεννηθεί 20 παιδιά μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης, με την τράπεζα να στηρίζει οικογένειες σε όλη την Ελλάδα με βρεφικά πακέτα και συμβουλευτική υποστήριξη σε νέους γονείς.

Keywords
Τυχαία Θέματα