Google: «Δεν προχωράμε σε αναδιάρθρωση επειδή το ΑΙ καταργεί ρόλους»

Ως «φωτεινά σημεία» αναφέρθηκαν τα διαφημιστικά προϊόντα της Google που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη στις διαφημιστικές επιδόσεις της εταιρείας κατά το τέταρτο τρίμηνο. Αν και δεν ικανοποιήθηκαν οι προσδοκίες των αναλυτών, οι επιδόσεις συνέχισαν να αυξάνονται με χαμηλά διψήφια ποσοστά. Τα διαφημιστικά έσοδα ύψους 65,5 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 11% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022, ήταν περίπου 420 εκατ. δολάρια κάτω από τις εκτιμήσεις.

Ο τεχνολογικός γίγαντας χαρακτήρισε, για άλλη

μια φορά, το Performance Max, καθώς και τη νεότερη μορφή του Demand Gen, ως κινητήρια δύναμη για την εταιρεία. Ο Chief Business Officer της Google, Philipp Schindler, δήλωσε στους επενδυτές ότι «δεκάδες χιλιάδες» advertisers δοκιμάζουν Demand Gen καμπάνιες, οι οποίες τοποθετούν αυτόματα διαφημίσεις σε YouTube, Discover και Gmail. Σημείωσε, επίσης, ότι η υιοθέτηση των automatically created assets της Google αυξήθηκε το τέταρτο τρίμηνο «με ισχυρή ανταπόκριση».

Ο Schindler αμφισβήτησε τους ισχυρισμούς πως η έμφαση που δίνει η εταιρεία στα AI-powered προϊόντα αντικαθιστά τους εργαζομένους, μετά την πρόσφατη αναζωπύρωση των απολύσεων.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα