GroupM: Αναμένει αύξηση 5,9% στα διαφημιστικά έσοδα παγκοσμίως το 2023

Τα παγκόσμια διαφημιστικά έσοδα αναμένεται να αυξηθούν κατά 5,9% και να φτάσουν συνολικά τα 874,5 δισ. δολάρια το 2023, σύμφωνα με την GroupM. Συγκεκριμένα, το digital OOH, η CTV και τα retail media υπήρξαν τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα κανάλια, ενώ τα retail media αναμένεται να υπερβούν τα έσοδα της τηλεόρασης (συμπεριλαμβανομένης της CTV)

το 2028.

Σύμφωνα με το «This Year Next Year Global Mid-Year Forecast» της Group M η παγκόσμια ανάπτυξη παρέμεινε αμετάβλητη συγκριτικά με την πρόβλεψη του Δεκεμβρίου του 2022, ωστόσο υπήρξαν αλλαγές σε μεμονωμένες αγορές.

Η έκθεση ανέφερε ότι τα διαφημιστικά έσοδα των καθαρά ψηφικών καναλιών, περιλαμβάνονται search, social media και retail media θα αντιστοιχούσαν στο 68,8% των συνολικών εσόδων, ή 598,5 δισ. δολάρια. Ωστόσο, σύμφωνα με την έκθεση, ενώ το 5,9% ήταν θετικό σε ονομαστικούς όρους, η πρόβλεψη ήταν αρνητική μετά την προσαρμογή για τον πληθωρισμό.

Τέλος, οι προβλέψεις της GroupM εξακολουθούν να είναι καλύτερες από τις προβλέψεις της Dentsu, που προβλέπει ότι η παγκόσμια αύξηση των διαφημιστικών δαπανών θα επιβραδυνθεί 3,3% το 2023.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα