H Apple δοκιμάζει νέες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Apple προσπαθεί να μιμηθεί την Google στο κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης που αφορά τους διαφημιζόμενους, δοκιμάζοντας νέα εργαλεία που θα βοηθούν τους πελάτες να αγοράζουν διαφημίσεις στο App Store.

Ο κατασκευαστής iPhone θέλει να αποδείξει ότι δεν μένει

πίσω από τον ανταγωνισμό, ενώ η κίνησή του φωτίζει τη σοβαρότητα με την οποία προσεγγίζει την επιχειρηματική ευκαιρία της διαφήμισης. Η Apple είναι ένα εμπορικό σήμα με μεγάλη αξία, αλλά πλέον επιδιώκει να γίνει ένας διαφημιστικός προορισμός με μεγάλη αξία, ενισχύοντας τις δυνατότητες στόχευσης των επιτυχημένων διαφημιστικών προϊόντων του App Store (φέτος αναμένεται να βγάλει 7 δισ. δολάρια μόνο από τις διαφημίσεις).

Η Apple δοκιμάζει ένα εργαλείο, σύμφωνα με το Business Insider, για να βοηθήσει μια επιλεγμένη ομάδα διαφημιστών να αυτοματοποιήσει την τοποθέτηση διαφημίσεων στο App Store της Apple. To βελτιωμένο σύστημα τοποθέτησης διαφημίσεων θα βασιστεί στο ήδη σημαντικό διαφημιστικό business, που έχει δημιουργήσει η Apple, πουλώντας διαφημίσεις αναζήτησης στο App Store experience.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα