H L’Artigiano με επετειακή launch καμπάνια για τα 30 χρόνια της

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών της, η L’ Artigiano παρουσίασε, πριν από λίγες ημέρες, τη νέα καμπάνια της, όπου προβάλλεται η limited edition πίτσα Chicago-style Deep Dish, η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για αυτήν την επέτειο.

Η διαφημιστική καμπάνια «L’ Artigiano: 30 χρόνια το δικό μας love story» περιλαμβάνει δύο τηλεοπτικά σποτ, τα οποία θα απλωθούν

και σε όλα τα digital κανάλια, καθώς και ραδιοφωνικά σποτ, καμπάνια με influencers και άλλες ενέργειες, ενώ το πρώτο τηλεοπτικό σποτ με τίτλο «Heart Beat» είναι ήδη στον «αέρα».

Το σποτ βασίζεται σε σενάριο της Scarlet Agency και παραγωγή της White Room με σκηνοθέτη τον Κωνσταντίνο Σταγκίκα και παραγωγό τον Λουκά Βελέντη. Ας σημειωθεί ότι η deep dish είναι μια πίτσα με ζύμη χειροποίητη και βουτυράτη και τυρί τριπλάσιο σε ποσότητα, ενώ τα υλικά τοποθετούνται αντίστροφα, με το τυρί στη βάση και τη σάλτσα στην κορυφή.

Keywords
Τυχαία Θέματα