«Syner»-γασία με στόχο την εξυπηρέτηση πελατών

Για άλλη μια χρονιά, η Boussias Media και η Boussias Events συμμετείχαν στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Με όχημα την έννοια της συνεργασίας, τα στελέχη συμμετείχαν σε σειρά workshops με στόχο την οικοδόμηση εκείνων των διαδικασιών που επιτυγχάνουν το βέλτιστο customer service & experience.

Τα «synerteams» εντάσσονται στην εσωτερική λειτουργία του οργανισμού, κινητοποιώντας στελέχη διαφορετικών ομάδων για την συνεργατική και δημιουργική βελτίωση σε διαφορετικά σημεία

λειτουργίας και απόδοσης.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) εισήγαγε στην Ελλάδα τον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών το 2017, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη.

«Γίνε κι εσύ μέρος αυτής της μεγάλης γιορτής», ήταν το φετινό μήνυμα της διοργάνωσης που εξελίχθηκε όπως κάθε χρόνο την 1η εβδομάδα του Οκτωβρίου.

Keywords
Τυχαία Θέματα