H Pollen δημιουργεί viral fake outdoor για τα «Anna Maria Mazaraki»
16:58 17/4/2024
- Πηγή: Marketing Week
Η νέα digital καμπάνια της Pollen για τα καταστήματα Anna Maria Mazaraki και την προώθηση της πασχαλινής της κολεξιόν, φέρνει έναν τεράστιο φούξια πασχαλινό κούνελο, γεμάτο κοσμήματα, να κυκλοφορεί στην πλατεία Συντάγματος.
To CGI με τη χρήση high-resolution 3D modelling και φωτορεαλιστικού rendering δίνει μια νέα διάσταση στο digital storytelling, όπως επισημαίνει η Pollen.
Ήδη το video διάρκειας 9 δευτερολέπτων έχει ξεπεράσει τα 620.000 views και τα 27.000 comments. Η καμπάνια συμπληρώνεται και με ραδιοφωνικό σποτ. Η εταιρεία παραγωγής είναι η 3Deers Studio.
Keywords
fake, outdoor, anna, fake, outdoor, νέα, cgi, video, views, εταιρεία, studio, cgi, εταιρεία, κοσμηματα, φουξια, anna, studio, views
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τέμπη: Προσφυγή συγγενών των θυμάτων κατά της εισαγγελικής διάταξης για τη διαχείριση του δυστυχήματος
- H Pollen δημιουργεί viral fake outdoor για τα «Anna Maria Mazaraki»
- Η UEFA όρισε επιθεωρητή για τις καταγγελίες του ΠΑΟΚ
- Η Braincandy φέρνει τα insights της GWI στο Wisdrop
- Η Γαλλία δεν θα προσκαλέσει τον Πούτιν στις εκδηλώσεις για τα 80 χρόνια από την D-Day
- «Χαλάει» ο καιρός από το απόγευμα – Σε ποιες περιοχές αναμένονται βροχές και καταιγίδες
- Πώς η Apple εκθρονίστηκε από την 1η θέση σε πωλήσεις smartphone στον κόσμο
- Βιώσιμη ανάπτυξη στην πράξη: 75 δενδρύλλια φυτεύονται στους λόφους του Αλίμου
- ΔΝΤ: Η Ελλάδα θα συνεχίσει να πετυχαίνει υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα
- Η ΕΕ εντείνει την υποστήριξη στην ηλιακή ενέργεια με τον Ευρωπαϊκό Χάρτη Ηλιακής Ενέργειας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- H Pollen δημιουργεί viral fake outdoor για τα «Anna Maria Mazaraki»
- Η Braincandy φέρνει τα insights της GWI στο Wisdrop
- Η Why σχεδιάζει το νέο website της Principia
- Στον «αέρα» νέα καμπάνια Hypno Fix Strips της Uni-pharma
- Στον «αέρα» η καμπάνια των Βιομηχανία Γάλακτος Καλογεράκη και Black Lemon
- Συμμετοχή του ομίλου GPA στο Delphi Economic Forum
- H Avion Films στη νέα παγκόσμια καμπάνια Mercedes
- Sales Excellence Awards 2024: Ανάδειξη των εταιρειών και των ομάδων πωλήσεων της χρονιάς
- Στην Concept Communication Strategies τα Amaretti
- BGM OMD και Hearts & Science τα πρώτα Taboola certified agencies στην Ελλάδα
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- H Pollen δημιουργεί viral fake outdoor για τα «Anna Maria Mazaraki»
- Η Braincandy φέρνει τα insights της GWI στο Wisdrop
- Στον «αέρα» η καμπάνια των Βιομηχανία Γάλακτος Καλογεράκη και Black Lemon
- Στον «αέρα» νέα καμπάνια Hypno Fix Strips της Uni-pharma
- Η Why σχεδιάζει το νέο website της Principia
- Πολλαπλή διάκριση για την Globe One Digital στα Marketing Achievement Awards
- Διαβούλευση για τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα Βιωσιμότητας για ΜμΕ στην Ελλάδα
- Sales Excellence Awards 2024: Ανάδειξη των εταιρειών και των ομάδων πωλήσεων της χρονιάς
- Συμμετοχή του ομίλου GPA στο Delphi Economic Forum
- Διπλή βράβευση της Μέγα στο «Προϊόν της Χρονιάς»
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- SKY express: Αύξηση 15% στην επιβατική κίνηση και 26% στα έσοδα το α΄ τρίμηνο του 2024
- H Alfa Romeo είχε ξανά πρόβλημα με το όνομα Milano-τι είχε συμβεί πριν 15 χρόνια
- ΣΥΡΙΖΑ για υπόθεση Ασημακοπούλου: «Η κυβέρνηση εξακολουθεί να είναι εκτεθειμένη και υπόλογη»
- Τουρκία: Συνάντηση Φιντάν με τον ηγέτη της Χαμάς
- Εγκαίνια καταστήματος Georg Jensen στη Γλυφάδα από την The Kompany
- Νετανιάχου: Θα αποφασίσουμε μόνοι μας, θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να αμυνθούμε
- SKY express: Αύξηση 15% στην επιβατική κίνηση και 26% στα έσοδα της το πρώτο τρίμηνο
- Επίθεση Ιράν στο Ισραήλ: Η εκδίκηση θα οδηγήσει σε μεγαλύτερο πόλεμο, λέει ο ΥΠΕΞ του Λιβάνου