Στον «αέρα» η καμπάνια των Βιομηχανία Γάλακτος Καλογεράκη και Black Lemon
Την υλοποίηση της νέας καμπάνιας της για τη Γραβιέρα Καλογεράκη ανέθεσε η Βιομηχανία Γάλακτος Καλογεράκη στην Black Lemon.
Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση και σε digital περιβάλλον, με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Ζαρίφη. Η ταινία περιγράφει τη συνάντηση των μελών μιας οικογένειας μπροστά στον πάγκο τυριών ενός σούπερ μάρκετ, με όλα τα μέλη της να ζητούν Γραβιέρα Καλογεράκη.
Καθώς η εταιρεία διαθέτει στην αγορά τη Γραβιέρα Κρήτης με παραδοσιακή γεύση, στη light εκδοχή της και στην εκδοχή της μακράς ωρίμανσης, η Γραβιέρα Καλογεράκη αναδεικνύεται, σύμφωνα με το σενάριο, «στη γραβιέρα κάθε οικογένειας».
Η Black Lemon ανέλαβε την υλοποίηση της καμπάνιας τόσο σε creative επίπεδο, όσο και σε επίπεδο παραγωγής με σκηνοθέτη τον Λεωνίδα Πανονίδη.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τέμπη: Προσφυγή συγγενών των θυμάτων κατά της εισαγγελικής διάταξης για τη διαχείριση του δυστυχήματος
- Η UEFA όρισε επιθεωρητή για τις καταγγελίες του ΠΑΟΚ
- Η Γαλλία δεν θα προσκαλέσει τον Πούτιν στις εκδηλώσεις για τα 80 χρόνια από την D-Day
- «Χαλάει» ο καιρός από το απόγευμα – Σε ποιες περιοχές αναμένονται βροχές και καταιγίδες
- Η Why σχεδιάζει το νέο website της Principia
- Στον «αέρα» η καμπάνια των Βιομηχανία Γάλακτος Καλογεράκη και Black Lemon
- Πώς η Apple εκθρονίστηκε από την 1η θέση σε πωλήσεις smartphone στον κόσμο
- Βιώσιμη ανάπτυξη στην πράξη: 75 δενδρύλλια φυτεύονται στους λόφους του Αλίμου
- ΔΝΤ: Η Ελλάδα θα συνεχίσει να πετυχαίνει υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα
- Η ΕΕ εντείνει την υποστήριξη στην ηλιακή ενέργεια με τον Ευρωπαϊκό Χάρτη Ηλιακής Ενέργειας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Why σχεδιάζει το νέο website της Principia
- Στον «αέρα» η καμπάνια των Βιομηχανία Γάλακτος Καλογεράκη και Black Lemon
- Στον «αέρα» νέα καμπάνια Hypno Fix Strips της Uni-pharma
- Συμμετοχή του ομίλου GPA στο Delphi Economic Forum
- H Avion Films στη νέα παγκόσμια καμπάνια Mercedes
- Sales Excellence Awards 2024: Ανάδειξη των εταιρειών και των ομάδων πωλήσεων της χρονιάς
- Στην Concept Communication Strategies τα Amaretti
- BGM OMD και Hearts & Science τα πρώτα Taboola certified agencies στην Ελλάδα
- Διπλή βράβευση της Μέγα στο «Προϊόν της Χρονιάς»
- Ένας τους 5 B2C CMOs στον ρόλο του για 1 χρόνο ή λιγότερο
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Στον «αέρα» η καμπάνια των Βιομηχανία Γάλακτος Καλογεράκη και Black Lemon
- Στον «αέρα» νέα καμπάνια Hypno Fix Strips της Uni-pharma
- Η Why σχεδιάζει το νέο website της Principia
- Πολλαπλή διάκριση για την Globe One Digital στα Marketing Achievement Awards
- Διαβούλευση για τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα Βιωσιμότητας για ΜμΕ στην Ελλάδα
- Sales Excellence Awards 2024: Ανάδειξη των εταιρειών και των ομάδων πωλήσεων της χρονιάς
- Συμμετοχή του ομίλου GPA στο Delphi Economic Forum
- Διπλή βράβευση της Μέγα στο «Προϊόν της Χρονιάς»
- Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου στο Delphi Forum
- Το στρώμα Οptimum της Media Strom, Προϊόν της Χρονιάς 2024
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΣΥΡΙΖΑ για υπόθεση Ασημακοπούλου: «Η κυβέρνηση εξακολουθεί να είναι εκτεθειμένη και υπόλογη»
- Τουρκία: Συνάντηση Φιντάν με τον ηγέτη της Χαμάς
- Εγκαίνια καταστήματος Georg Jensen στη Γλυφάδα από την The Kompany
- Νετανιάχου: Θα αποφασίσουμε μόνοι μας, θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να αμυνθούμε
- SKY express: Αύξηση 15% στην επιβατική κίνηση και 26% στα έσοδα της το πρώτο τρίμηνο
- Επίθεση Ιράν στο Ισραήλ: Η εκδίκηση θα οδηγήσει σε μεγαλύτερο πόλεμο, λέει ο ΥΠΕΞ του Λιβάνου
- JA Greece: Η ελληνική μαθητική «startup» Isometricks κατέκτησε το Παγκόσμιο Βραβείο