H Κ2design για το Ούζο Βαρβαγιάννη

Στο πλαίσιο της ανανέωσης της εταιρικής της εικόνας, η εταιρεία Ούζο Βαρβαγιάννη προχώρησε πρόσφατα στον πλήρη επανασχεδιασμό του site της. Τον σχεδιασμό της νέας ιστοσελίδας του brand ανέλαβε η Κ2design, θέτοντας ως στόχο να προσφέρει στον χρήστη «μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης από οποιαδήποτε συσκευή».

Ο επανασχεδιασμός του site σε συνδυασμό με το rebranding έχουν στόχο

να κάνουν τον χρήστη να ταξιδέψει από το 1860 στο σήμερα, εμβαθύνοντας στην ιστορία του Ούζου Βαρβαγιάννη, να ανακαλύψει τη διαδικασία από την προετοιμασία μέχρι το τελικό προϊόν και να γνωρίσει τις τέσσερις διαφορετικές ετικέτες, που ταιριάζουν σε ποικίλες στιγμές και διαθέσεις.

Με βάση τη σύγχρονη αισθητική και σεβασμό στην πολυετή ιστορία του Ούζου Βαρβαγιάννη, ο επανασχεδιασμός του site έγινε με στόχο τη σύνδεση του παλιού με το νέο και τον ξεκάθαρο προϊοντικό διαχωρισμό. Η ανανεωμένη ιστοσελίδα χρησιμοποιεί λευκούς χώρους με έμφαση σε μεγάλες φόρμες και σχήματα βασισμένα στην ετικέτα του Ούζου Βαρβαγιάννη.

Keywords
Τυχαία Θέματα