Netflix: Εξετάζει την εισαγωγή episodic campaign formats και αύξηση του targeting

Νέες ιδέες διερευνά το Netflix, το οποίο από συνδρομητική υπηρεσία streaming μετατράπηκε σε υβριδική διαφημιστική εταιρεία, με την προσδοκία να ενισχύσει την ανάπτυξη του συνδρομητικού του πακέτου, το οποίο περιλαμβάνει διαφημίσεις.

Χρειάστηκε κάποιο χρονικό διάστημα, αλλά, από τον Οκτώβριο οπότε και λανσαρίστηκε, το εν λόγω πακέτο άρχισε να αποκτά

ένα σημαντικό μέρος των νέων εγγραφών, πράγμα το οποίο ενισχύει το reach των διαφημιζόμενων.

Κάποιες από τις νέες σκέψεις του Netflix, σύμφωνα με τους Financial Times, είναι: 1. Καμπάνιες σε μορφή επεισοδίων για την παροχή frequency και όχι την επανάληψη του ίδιου σποτ, καθώς τα δεδομένα από θεατές του υποδεικνύουν ότι οι διαφημίσεις μπορούν να προβληθούν σειριακά. 2. Αυξημένη στόχευση, ειδικά μετά τη λήξη της συμφωνίας εκκίνησης του streamer με τη Microsoft, η οποία βασίστηκε στο δικό της back end. 3. Διαφημίσεις στις gaming εμπειρίες του Netflix. Σημειώνεται ότι, καθώς το διαφημιστικό offer του Netflix εξελίσσεται, είναι πιθανό να ξεπεράσει ορισμένους από τους παραδοσιακούς αντιπάλους του.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα