Nουνού: Γάλα σε 6.699 μαθητές μέσω του Ινστιτούτου Prolepsis
Μέσω του προγράμματος «Διατροφή», που υλοποιείται από το Ινστιτούτο Prolepsis για 13η χρονιά σε σχολεία ευπαθών περιοχών της χώρας, έχουν ήδη προσφερθεί 341.136 ποτήρια γάλα Νουνού Family και Νουνού εβαπορέ σε μαθητές όλης της χώρας, εξασφαλίζοντας τα σημαντικά οφέλη που καλύπτει το γάλα για τα παιδιά.
Το γάλα αποτελεί σημαντικό μέρος των γευμάτων που λαμβάνουν καθημερινά οι 6.699 μαθητές των 168 σχολείων,
Με τη συνεισφορά του Νουνού ενισχύεται η κατανάλωση γαλακτοκομικών από τα παιδιά, ιδιαίτερα για εκείνα που δε λαμβάνουν την απαραίτητη ποσότητα στην καθημερινότητά τους, αναφέρει σε επίσημη ανακοίνωσή του το brand.
Τα τελευταία στοιχεία από το πρόγραμμα «Διατροφή» δείχνουν ότι περίπου ένας στους τρεις μαθητές έως 8 ετών και περισσότεροι από τους μισούς μαθητές 9 ετών και άνω, δεν καταναλώνουν τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα γαλακτοκομικών.
Σημειώνεται ότι το Νουνού πρόκειται να καλύψει το γάλα για όσους μαθητές ενταχθούν στο πρόγραμμα μέχρι και το τέλος της σχολικής χρονιάς.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Έρχεται εξαήμερη εργασία από τον Ιούλιο
- Ξενοκώστας: Αντί τα πλοία να πάνε στην Τουρκία έρχονται στη Σύρο και στην Ελευσίνα
- Η Ολυμπιακή Φλόγα ανάβει στην Αρχαία Ολυμπία
- Πόνος στη μέση και διαβήτης: Τρόποι αντιμετώπισης και ανακούφισης
- Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο πλοίο "Typhoon"*
- Άλμα 9,7% για τον τζίρο των ελληνικών επιχειρήσεων
- Για ισραηλινό πλήγμα με drone σε όχημα στην Ain Baal κάνουν λόγο τα ΜΜΕ του Λιβάνου
- Chicago Council of Global Affairs: Eκτός από τη Ελλάδα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η Τουρκία
- Κυρώσεις κατά της Τεχεράνης ετοιμάζουν ΗΠΑ και ΕΕ
- Προσγειώνει την ελληνική ανάπτυξη στο 2% το ΔΝΤ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Αγγελική Κορνελάτου της Ogilvy Greece στο jury των Cannes Lions
- Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στο Delphi Economic Forum
- Η αναγνώριση των πρωταγωνιστών του ελληνικού τουρισμού για το 2024
- Η DPG Digital Media Group με νέα Senior Advertising Director
- Τον δεύτερο χρόνο υλοποίησης διανύει το #CannesForAll
- Ο όμιλος Barilla 1η εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως στο Global RepTrak 100
- «Εξαγωγικό Hub» η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω Θεσσαλονίκης
- Koolmetrix και Parabita εγκαινιάζουν τη συνεργασία τους
- Η Tesla προχωρά στην απόλυση 14.000 ατόμων
- Nουνού: Γάλα σε 6.699 μαθητές μέσω του Ινστιτούτου Prolepsis
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Nουνού: Γάλα σε 6.699 μαθητές μέσω του Ινστιτούτου Prolepsis
- Πασχαλινό bazaar από τη Groupama Ασφαλιστική
- Τον δεύτερο χρόνο υλοποίησης διανύει το #CannesForAll
- Ο όμιλος Barilla 1η εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως στο Global RepTrak 100
- Η Tesla προχωρά στην απόλυση 14.000 ατόμων
- Koolmetrix και Parabita εγκαινιάζουν τη συνεργασία τους
- «Εξαγωγικό Hub» η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω Θεσσαλονίκης
- Η Αγγελική Κορνελάτου της Ogilvy Greece στο jury των Cannes Lions
- Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στο Delphi Economic Forum
- Η DPG Digital Media Group με νέα Senior Advertising Director
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΟΑΣΘ: Προσέφυγε κατά της απεργίας- Η ΓΣΕΕ τον καταγγέλλει για απαράδεκτη απόφαση
- Πότε θα κυκλοφορήσει το προσιτό ηλεκτρικό KΙΑ EV3
- Λαγκάρντ: Κοντά σε μείωση των επιτοκίων, αλλά προσοχή στους κινδύνους
- Χαμηλώνει τον πήχη για το ελληνικό ΑΕΠ το ΔΝΤ-Οι προβλέψεις
- «Κόκκινοι» όλοι οι χρηματιστηριακοί δείκτες- Η εικόνα στη Λεωφόρο Αθηνών
- Μητσοτάκης: Επισκέφθηκε το πλοίο «Typhoon»
- Τράπεζα Πειραιώς: Έναρξη τραπεζικής σχέσης σε λιγότερο από 15'
- Microsoft: Επένδυση $1,5 δισ. σε εταιρεία AI στα ΗΑΕ
- Μεικτά πρόσημα στη Wall Street- Προσπαθεί να ανακάμψει ο Dow
- Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Αναγκαίο εφόδιο η χρηματοοικονομική εκπαίδευση για όλους