O global media λογαριασμός της Asos στη VaynerMedia

Tη VaynerMedia επέλεξε η Asos για τον global media λογαριασμό της, έπειτα από ανοικτό spec. Με επικεφαλής το γραφείο του Λονδίνου, το agency ανέλαβε την οικοδόμηση του brand και τη χρήση μιας «full-funnel» προσέγγισης marketing, το 2024.

Το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτερες αγορές του brand. Ο Dan Elton, Senior Customer Director της Asos,

δήλωσε πως από το agency ξεχώρισε τη «βαθιά κατανόηση ολόκληρης της ομάδας, ως επαγγελματίες».

Σημειώνεται πως δεν υπήρχε ανάδοχο agency, καθώς το media planning and buying της Asos γινόταν in-house. Ο Ed Turner, Vice-President of Media EMEA της VaynerMedia, δήλωσε ότι η προσέγγιση του agency θα επικεντρωθεί στην προσοχή, τη συνάφεια και τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. «Με ιδιόκτητα εργαλεία και διαδικασίες, αποκαλύπτουμε τι είναι αυτό που πραγματικά τραβά την προσοχή των καταναλωτών και όχι μόνο το “δυνητικό reach”».

Η επιλογή του global media agency ακολουθεί την απόφαση της Asos να μειώσει το marketing spend κατά 8% πέρυσι. Πριν από αυτό, ο CEO, José Antonio Ramos Calamonte δήλωσε ότι η εταιρεία είχε επικεντρωθεί υπερβολικά στο performance marketing σε σχέση με το brand building.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα