Performance Marketing καμπάνια της Ogilvy για τη Eurobank

Την performance marketing στρατηγική της νέας καμπάνιας για το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός της Eurobank, σχεδίασε και υλοποίησε η Ogilvy. Στόχος είναι τόσο το awareness του κοινού, όσο και η αύξηση των online leads από επαγγελματίες που ασχολούνται με τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Η καμπάνια επικοινωνεί την ενίσχυση

της τοπικής επιχειρηματικότητας που προσφέρει η Eurobank σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις και προνόμια σε τραπεζικά και μη τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες, καθιστώντας την ως την «Τράπεζα του Τουρισμού».

Φέτος δίνεται ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, προσφέροντας υπηρεσίες Ενεργειακού Συμψηφισμού – Net Metering και σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως το POS Cash Advance, καθώς και στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους με μία σειρά υπηρεσιών Ψηφιακής Αναβάθμισης, Επιχειρησιακής ευφυΐας, Εξοπλισμού, Περιβάλλοντος & Αειφορίας σε συνεργασία με τρίτες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά.

Keywords
Τυχαία Θέματα