Pitch: Οι τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των Δημοσίων Σχέσεων
1. Εμπιστοσύνη
Οι πολλαπλές οικονομικές και κοινωνικές κρίσεις που έχουμε περάσει τα τελευταία χρόνια αναδεικνύουν ξεκάθαρα ότι η επιτυχία των εταιρειών και των brands εξαρτάται από τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τα κοινά στα οποία απευθύνονται. Η εμπιστοσύνη επηρεάζει τις πωλήσεις, τα οικονομικά μεγέθη και το employer brand, μεταξύ άλλων.
Συνεπώς, είναι απαραίτητο η επικοινωνία να είναι ανοικτή και ειλικρινής. Οι εταιρείες οφείλουν να επικοινωνούν με σαφήνεια πιθανές αλλαγές που προωθούν και πώς
2. Τεχνητή Νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα των τελευταίων μηνών. Όπως και για κάθε αναδυόμενη τάση, μπορούμε να σκεφτούμε αρκετά θετικά και πιθανά αρνητικά στοιχεία.
Ας δούμε πρώτα τα οφέλη. Όσο εξελίσσονται αυτές οι τεχνολογίες, τόσο πιο εύκολα και αποδοτικά θα μπορούμε να υλοποιήσουμε διάφορες διαδικαστικές εργασίες. Επίσης, στο μέλλον, οι AI αλγόριθμοι μπορούν να επιτρέψουν τη δημιουργία προσωποποιημένου περιεχομένου και εμπειριών. Ακόμη, οι λύσεις AI θα μπορούν να προσφέρουν γρήγορα και ποιοτικά insights, που είναι απαραίτητα σε επίπεδο στρατηγικής επικοινωνίας.
Από την άλλη, ένα μεγάλο ζήτημα, κατά τη γνώμη μου, είναι ο πιθανός ρόλος του AI στη γρήγορη δημιουργία και εξάπλωση fake news. O κίνδυνος να γιγαντωθεί το φαινόμενο αυτό είναι πλέον υπαρκτός και είναι κατανοητό ότι μπορεί προκύψουν δυσκολίες και περίπλοκες καταστάσεις.
3. Εταιρική Υπευθυνότητα
Οι εταιρείες δεν είναι αποκομμένες από το ευρύτερο περιβάλλον τους. Σήμερα, αυτό είναι πιο εμφανές από ποτέ. Οι καταναλωτές απαιτούν από τις επιχειρήσεις να δείχνουν την κοινωνική ευαισθησία τους με έργα. Επίσης, επιδιώκουν να ταυτίζονται με brands που έχουν συγκεκριμένες και ξεκάθαρες αξίες, με εταιρείες που μεριμνούν για το περιβάλλον και φροντίζουν για τους εργαζόμενους τους.
Διεθνείς έρευνες δείχνουν, μάλιστα, ότι οι παράγοντες αυτοί έχουν ιδιαίτερη σημασία για τα πλέον δυναμικά κοινά της αγοράς, δηλαδή τους Millennials και τη GenZ, που δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν premium για τα brands που επιλέγουν, αν ανταποκρίνονται σε αυτά τα κριτήρια.
4. Οι άνθρωποι σε πρώτο πλάνο
Πλέον, υπάρχει μια ξεκάθαρη στροφή στον τομέα του storytelling. Περνάμε από τα εταιρικά αφηγήματα στα αφηγήματα των ανθρώπων των εταιρειών. Οι ιστορίες των ανθρώπων της πρώτης γραμμής ή των ανθρώπων που κάνουν τη διαφορά με τις ιδέες τους είναι πολύ πιο σημαντικές για την ανάπτυξη loyalty και εμπιστοσύνης σε σχέση με την παράθεση δεδομένων που αφορούν τα περιουσιακά στοιχεία, τον εξοπλισμό ή τις εγκαταστάσεις των εταιρειών. Το #nofilter δεν είναι μόνο για το Instagram – οι πραγματικές, «αφιλτράριστες» ιστορίες των ανθρώπων των εταιρειών είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον του κοινού.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ανάκληση γλυκισμάτων από τον ΕΦΕΤ
- ΕΛΣΤΑΤ: Αυξημένος κατά 12,7% ο τζίρος του λιανικού εμπορίου τον Μάιο
- Στην επιτροπή Οικονομικών της Βουλής το νομοσχέδιο για την ενίσχυση των εισοδημάτων
- Διπλωματικές πηγές: Εξόχως δυσάρεστη εξέλιξη η απόφαση των των τουρκικών Αρχών για την Παναγία Σουμελά
- Θα πουληθεί το 100% του Alpha;
- ΕΛΣΤΑΤ: Μειώθηκε στα 355,27 δισ. το δημόσιο χρέος το πρώτο τρίμηνο του 2023
- Τέλος από τον ΠΑΟΚ ο Ζοσέ Μπότο
- Καμίνι όλη η χώρα - Νέο κύμα καύσωνα από την Τρίτη
- Πυρκαγιές: Πώς επηρεάζουν την ψυχολογία ενήλικων και παιδιών
- The Newtons Laboratory | Κωτσόβολος | Καμπάνια
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Θα πουληθεί το 100% του Alpha;
- The Newtons Laboratory | Κωτσόβολος | Καμπάνια
- Deos στον ουρανό της Αθήνας!
- Προς το cross media measurement
- Pitch: Οι τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των Δημοσίων Σχέσεων
- Τηλεόραση: Καμία υπογραφή ακόμα στο deal Open με Νίκο Κοκλώνη
- Ogilvy | Aegean | Καμπάνια
- Νέο πρόγραμμα προστασίας υδατικών πόρων
- Έγκαιρη προσαρμογή
- Frank & Fame | Καραμολέγκος | Τηλεόραση
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Pitch: Οι τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των Δημοσίων Σχέσεων
- The Newtons Laboratory | Κωτσόβολος | Καμπάνια
- Frank & Fame | Καραμολέγκος | Τηλεόραση
- Ogilvy | Aegean | Καμπάνια
- Θα πουληθεί το 100% του Alpha;
- Τηλεόραση: Καμία υπογραφή ακόμα στο deal Open με Νίκο Κοκλώνη
- Προς το cross media measurement
- Deos στον ουρανό της Αθήνας!
- Έγκαιρη προσαρμογή
- Νέο πρόγραμμα προστασίας υδατικών πόρων
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ν. Ανδρουλάκης: «Να διοχετευτεί στο ΕΣΥ το 8% έως 10% των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης»
- Μητσοτάκης: Αρχές του 2024 τα πρώτα 250 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία
- Άνευρη συνεδρίαση στο ΧΑ εν μέσω αντίρροπων δυνάμεων
- Λιανεμπόριο: Στα 3,55 δισ. ο τζίρος τον Μάιο – Οι περιφέρειες με τη μεγαλύτερη αύξηση
- Το Κρεμλίνο κατηγορεί το Κίεβο για "απρόβλεπτες" ενέργειες στην Μαύρη Θάλασσα
- Η Ecogenia κάνει απολογισμό του πρώτου χρόνου λειτουργίας της και των προγραμμάτων κοινωνικής προσφοράς
- Ισπανία: Το άνετο προβάδισμα του Λαϊκού Κόμματος και ο «εχθρός του Σαντσισμού», Νούνιεθ Φεϊχόο
- Ανάκληση γλυκισμάτων από τον ΕΦΕΤ
- Η Ecogenia κάνει απολογισμό του πρώτο χρόνο λειτουργίας της και των προγραμμάτων κοινωνικής προσφοράς
- Κ. Χατζηδάκης: Κάνουμε καθαρούς λογαριασμούς με τους πολίτες