Rebranding για τα Πολυκαταστήματα Notos

Τα Πολυκαταστήματα Notos ανανεώνουν την εταιρική τους ταυτότητα και επικοινωνία, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για το brand.Το νέο λογότυπο αποτυπώνεται σε minimal μορφή, διατηρώντας τη μαργαρίτα με την οποία συνδέεται άρρηκτα αλλά σε ανανεωμένο typography. Ταυτόχρονα, δημιουργούνται συνοδευτικά εικαστικά για το εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, το notos.gr και όλη την επικοινωνία των πολυκαταστημάτων.

To ανανεωμένο notos.gr

λανσάρεται, επίσης, έως τέλος Οκτωβρίου, με αναβαθμισμένο UX. Η νέα εταιρική ταυτότητα εφαρμόζεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας, μέσω της οποίας τα πολυκαταστήματα Notos αποκαλύπτουν το νέο look & feel, το διευρυμένο, σε brands & style portfolio και τη συνολική αγοραστική σύγχρονη εμπειρία που παρέχουν.

Ο σχεδιασμός του νέου visual brand identity έγινε από την K2 Design και η εφαρμογή της επικοινωνιακά από την Cambo. Τη δημιουργική επιμέλεια του styling, ανέλαβε ο Fashion Editor Άρης Γεωργιάδης. Το rebranding αποκαλύπτεται μέσω καμπάνιας από τις 9/10 σε ΟΟΗ στάσεις και billboards και από τις 16/10 σε τηλεόραση, έντυπα και digital μέσα.

«Το brand Notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο ελληνικό εμπόριο από το 2000. Όπως όλα, όμως, έτσι και ο χώρος του εμπορίου αλλάζει και εμείς νιώσαμε την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουμε τα πολυκαταστήματα, να τα συστήσουμε από την αρχή σε νεότερους καταναλωτές, παραμένοντας πιστοί στις βασικές μας αξίες», αναφέρει η Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνουσα Σύμβουλος των Πολυκαταστημάτων. «Βάζοντας στο επίκεντρο τις αξίες και το όραμα που εκπροσωπεί το πλέον ιστορικό retail brand, η νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία ανανεώνει και επαναπροσδιορίζει τη σύνδεση του brand notos με τον σύγχρονο καταναλωτή» αναφέρει η Ζωή Πυθαρούλη, Marketing Director των Πολυκαταστημάτων.

Ο Κρίτων Ρούντος, CEO της Cambo, δήλωσε: «Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του».

Keywords
Τυχαία Θέματα