Salesforce, State of Marketing: Σε ποιο τοπίο κινούνται σήμερα οι marketers;
Η Salesforce δημοσίευσε πρόσφατα την όγδοη ετήσια έκθεση «State of Marketing», σύμφωνα με την οποία η δουλειά των marketers παρέχει αυξανόμενη αξία παρά τις μακροοικονομικές και εργασιακές αντιξοότητες, ενώ τα στελέχη του κλάδου προσαρμόζονται στους νέους κανονισμούς απορρήτου, παρόλο που διαχειρίζονται περισσότερες πηγές δεδομένων από ποτέ.
Το 87% των marketers επισημαίνει ότι η δουλειά τους παρέχει μεγαλύτερη αξία τώρα από ό, τι πριν από έναν χρόνο, μια αύξηση 10% σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, 1 στους 3 marketers αναφέρει ότι, σε μια αβέβαιη οικονομία, οι δημοσιονομικοί περιορισμοί αποτελούν
Για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις, οι marketers επικεντρώνονται στον πειραματισμό με νέες στρατηγικές και τακτικές marketing, καθώς και στη βελτίωση της χρήσης εργαλείων και τεχνολογιών.
Οι κυριότερες τάσεις που διαφαίνονται στην ετήσια έκθεση State of Marketing της Salesforce, η οποία βασίζεται σε στοιχεία που συλλέχθηκαν έπειτα από έρευνα σε 6.000 marketers από 35 χώρες και 6 ηπείρους, είναι οι εξής:
Η ψηφιακή αλληλεπίδραση βαδίζει σε νέα και γνώριμα μονοπάτια. Οι marketers επενδύουν σε έναν συνδυασμό καναλιών και τεχνολογιών για να προσεγγίσουν νέα κοινά και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις. 89% των B2B και B2B2C marketers χρησιμοποιούν ΑΒΜ (account based marketing) πλατφόρμες, βοηθώντας τις ομάδες τους να δημιουργήσουν στοχευμένες καμπάνιες πωλήσεων και υπηρεσιών. Ωστόσο, το email marketing εξακολουθεί να κυριαρχεί, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 80% όλων των εξερχόμενων μηνυμάτων marketing, βάσει των τρισεκατομμυρίων μηνυμάτων που αποστέλλονται από το Salesforce Marketing Cloud.
Οι marketers περιηγούνται σε ένα πολύπλοκο τεχνολογικό και κανονιστικό πλαίσιο. Οι marketers προσαρμόζονται στους νέους κανονισμούς απορρήτου και στη διαφάνεια δεδομένων. Παρόλο που το 75% των marketers εξακολουθεί να επενδύει σε third party data, το 68% έχει ήδη σχεδιάσει μια στρατηγική first party data.
Τα KPIs αλλάζουν καθώς οι mar-keters επιδιώκουν τη συλλογή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Πλέον οι marketers χρειάζεται να παρακολουθούν ολοένα περισσότερες μετρήσεις. Η ταχύτητα πρόσβασης στην πληροφορία παραμένει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των πιο επιτυχημένων marketers μπορούν να αναλύσουν την απόδοση marketing σε πραγματικό χρόνο, έχοντας ένα πλεονέκτημα στην απόκριση αλλά και στη βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εταιρείες marketing προσελκύουν πελάτες σε πραγματικό χρόνο σε ένα ή περισσότερα κανάλια.
Η εξ αποστάσεως εργασία γίνεται ευκολότερη μέσω της τεχνολογίας. Αναγνωρίζοντας ότι η εξ αποστάσεως εργασία ήρθε για να μείνει, οι ηγέτες της αγοράς πραγματοποιούν επενδύσεις σε νέα εργαλεία συνεργασίας. 69% των marketers λένε ότι είναι πιο δύσκολο να συνεργαστούν τώρα από ότι πριν από την πανδημία, γι’ αυτό και επενδύουν σε νέες τεχνολογίες που διευκολύνουν την ψηφιακή συνεργασία, όπως οι βιντεοκλήσεις, οι cloud πλατφόρμες και οι εφαρμογές chatting.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ουκρανία: Εκρήξεις στο κέντρο του Κιέβου από επίθεση ρωσικών drones-καμικάζι
- ΑΑΔΕ: «Κούρεμα» χρεών προς το Δημόσιο για οφειλέτες του νόμου Κατσέλη
- Νόμος Κατσέλη- Δανειολήπτες: Πότε «σβήνουν» τα χρέη στην εφορία
- Δημητρακόπουλος (δικηγόρος Καϊλή): Όταν ανακάλυψε τα χρήματα, ζήτησε να απομακρυνθούν
- H Grid Telecom στην καλωδίωση Ευρώπης – Αφρικής – Ασίας
- Επιστολή Τουρκίας και υπηρεσιακής κυβέρνησης Λιβύης εναντίον Ελλάδας στον ΟΗΕ
- Σήμερα η απόφαση για το αν θα παραμείνει προφυλακισμένη μέχρι τη δίκη της η Εύα Καϊλή
- Ραφήνα: Συνελήφθησαν δύο αλλοδαποί με ποσότητες κάνναβης
- MIG: Πώς δίνει σε αποτίμηση 1 δισ. την Attica Group και μηδενίζει δανεισμό
- Νόμος Κατσέλη: Προς διαγραφή χρεών για 100.000 οφειλέτες του Δημοσίου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Salesforce, State of Marketing: Σε ποιο τοπίο κινούνται σήμερα οι marketers;
- Αλκοολούχα ποτά: Cheers με premiumization, fine drinking και εμπνευσμένη επικοινωνία
- Η Λίντα Γαλάζιου στην Diversey
- Ματαίωση έργου του Συνήγορου του Πολίτη
- The Newtons Laboratory και Protergia διηγούνται ένα «love story»
- Νέα 360º καμπάνια από Alpha Bank και DDB Athens
- Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη Frigoverre
- Στον «αέρα» η Καμπάνια XMAS 22 της Pink Woman
- Β. Δαβιτίδης, 4WiseMonkeys: «Στην πραγματικότητα δεν είναι διαφήμιση, είναι περιεχόμενο»
- Ogilvy και Γερμανός σε νέα καμπάνια
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Παΐρης: Στο €1,42 εκατ. αυξήθηκαν τα EBITDA στο 9μηνο
- Η κλιματική αλλαγή θα επιτείνει τις ανθρωπιστικές κρίσεις το 2023
- Τις αυτόνομες παραδόσεις παραγγελιών δοκιμάζει ο γαλλικός όμιλος Carrefour
- Άστατος καιρός και μικρή πτώση της θερμοκρασίας
- Επιστολή Τουρκίας και υπηρεσιακής κυβέρνησης Λιβύης εναντίον Ελλάδας στον ΟΗΕ
- Προϋπολογισμός 2023: Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα η συζήτηση στη Βουλή
- ΑΑΔΕ: «Κούρεμα» χρεών προς το Δημόσιο για οφειλέτες του νόμου Κατσέλη
- Κλουκίνας-Λάππας: Ζημιές προ φόρων €855 χιλ. έναντι κερδών στο 9μηνο
- Οικονόμου στο Open: Πιστεύω ότι η ΝΔ στις εκλογές θα πάρει αυτοδυναμία
- Τι έβγαλαν τα ταξίδια Σταϊκούρα σε περιβάλλον πολυκρίσης