Β. Δαβιτίδης, 4WiseMonkeys: «Στην πραγματικότητα δεν είναι διαφήμιση, είναι περιεχόμενο»

O Βαγγέλης Δαβιτίδης, Co-founder/ Head of Creative της 4WiseMonkeys παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του Open με αφορμή τη διάκριση του agency ως «Social Media Agency of the Decade» στα Social Media Awards 2022 από την Boussias. Με αυτή την αφορμή, ο Βαγγέλης Δαβιτίδης μίλησε για τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στη διαφήμιση, αλλά και

για τον νέο ρόλο που καλούνται να παίξουν τα brands.

Όπως επεσήμανε, από τη μονόδρομη επικοινωνία της τηλεοπτικής διαφήμισης φτάσαμε στη διαδραστική και αμφίδρομη των social media. «Πιο πιθανό είναι να δεις στο timeline σου μια καμπάνια επειδή τη σχολιάζουν οι φίλοι σου ή επειδή ο κόσμος τη μοιράζεται. Αυτές είναι οι πετυχημένες καμπάνιες», ανέφερε. Ο ίδιος στάθηκε και σε ένα ακόμα μυστικό της επιτυχίας.

«Στην πραγματικότητα δεν είναι διαφήμιση, είναι περιεχόμενο για τον καταναλωτή. Έτσι το εκλαμβάνει, γι’ αυτό και πετυχαίνει», σχολίασε ο ίδιος και συνέχισε: «Ως επικοινωνιακοί συνεργάτες του πελάτη μας, του υποδεικνύουμε πότε πρέπει να παρέμβει. Η επικοινωνία τώρα πια είναι αξιακή. Γιατί ο κόσμος επιλέγει τα brands με βάση τις αξίες τους. Αισθάνεται ότι αυτό το προϊόν έχει μια αποστολή θετική για την κοινωνία».



Keywords
Τυχαία Θέματα