Socialab και Anytime για την Ημέρα του Πατέρα
17:20 20/6/2023
- Πηγή: Marketing Week
Η Socialab παρουσιάζει τη νέα καμπάνια που δημιούργησε για την Anytime, με αφορμή την Hμέρα του Πατέρα. Η έμπνευση για την καμπάνια «Drive you Closer», βασίζεται στη συνήθεια των νέων οδηγών όταν έρχονται αντιμέτωποι με ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, να απευθύνονται στον μπαμπά τους για καθοδήγηση.
Με την Anytime, όμως, οι νέοι οδηγοί
H καμπάνια που «τρέχει» σε Instagram, Facebook και TikTok, περιλαμβάνει, επίσης, διαγωνισμό που καλεί τους χρήστες να μοιραστούν τι θα ήθελαν να κάνουν μαζί με τον πατέρα τους, δίνοντας την ευκαιρία να κερδίσουν ένα δώρο εμπειρίας που θα μοιραστούν μαζί του. Η Socialab επιμελήθηκε τη δημιουργική ιδέα και όλη τη διαχείριση της καμπάνιας, ενώ για την παραγωγή του main video συνεργάστηκε με τον Γιάννη Μιχελόπουλο.
Keywords
ημερα του πατερα, anytime, anytime, νέα, drive, closer, video, instagram, facebook, www.facebook.com, instagram, αυτοκινητο, αφορμη, δωρο, ευκαιρια, εμπνευση, ερχονται, ιδεα, παντα, οδηγοι, θεματα
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Αξιοποίηση 13 ακινήτων από την Attica Bank
- Τουρκία: Έρχεται αύξηση σοκ στα επιτόκια - Στο 40% περιμένει η Goldman, στο 25% η Bank of America
- Το ΤΜΕΔΕ συνέστησε τον πρώτο αδειοδοτημένο φορέα μικροχρηματοδοτήσεων στην Ελλάδα
- Καλοκαίρι στο The Ellinikon Experience Park
- Ένοπλη σύγκρουση αλβανικής αστυνομίας και Ιρανών μουτζαχεντίν στο Δυρράχιο
- Με επιτόκιο 7% έκλεισε το βιβλίο προσφορών για το ομόλογο της Alpha Bank
- Σκρέκας: Στόχος το 80% της ενέργειας να προέρχεται από ΑΠΕ
- Stournaras: Microfinance a tool for those excluded from the banking system
- Lions Health Grand Prix for Good στο «Working with Cancer» της Publicis
- Η Eurocert υπογράφει τη Χάρτα Διαφορετικότητας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Lions Health Grand Prix for Good στο «Working with Cancer» της Publicis
- Η Eurocert υπογράφει τη Χάρτα Διαφορετικότητας
- Μήνυμα κατά του καρκίνου από τους συμμετέχοντες στο Run Bike Care 2023
- «People In Market In Κέντρο Ανάπτυξης Στελεχών» από τη Hatzi Filax Group
- Coca-Cola στην Ελλάδα: Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του «Zero Drop» στο Ηράκλειο
- Socialab και Anytime για την Ημέρα του Πατέρα
- Η Κωτσόβολος συστήνει στην Ελλάδα το νέας γενιάς Apple Shop
- Τα αποτελέσματα του Απολογισμού Βιώσιμης Ανάπτυξης ομίλου ΟΤΕ
- Η L’Oréal στη Viva Technology
- Ogilvy και Aegean σε νέα ταξιδιωτική επικοινωνία
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Socialab και Anytime για την Ημέρα του Πατέρα
- Coca-Cola στην Ελλάδα: Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του «Zero Drop» στο Ηράκλειο
- Η Eurocert υπογράφει τη Χάρτα Διαφορετικότητας
- Τα αποτελέσματα του Απολογισμού Βιώσιμης Ανάπτυξης ομίλου ΟΤΕ
- Η Κωτσόβολος συστήνει στην Ελλάδα το νέας γενιάς Apple Shop
- Συνεργασία Χρυσού Οδηγού με Επιμ. Βοιωτίας
- Eπιβραβεύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος για την καινοτομία και τον σεβασμό στο περιβάλλον
- Ίδρυμα Vodafone: Ολοκληρώθηκε ο 6ος Διαγωνισμός Generation next
- Περισσότεροι από 250 συμμετέχοντες στο 21st CFO Forum της KPMG
- Τριπλή Διάκριση της Leroy Merlin στα φετινά Loyalty Awards
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- H Attica Bank βγάζει προς πώληση 13 ακίνητα - Ποια μπαίνουν σε διαγωνισμό με κλειστές προσφορές
- Twitter: Musk και Yaccarino «σνομπάρουν» τη μεγαλύτερη εκδήλωση της διαφημιστικής βιομηχανίας
- Αλβανία: Παραμένει στη φυλακή ο Φρέντι Μπελέρης
- Η εξέλιξη των έργων στο Ελληνικό: Εμφανείς οι πρώτοι όροφοι του Riviera Tower στο τέλος του έτους
- UBS: Πώς να επενδύσετε στο β΄ εξάμηνο του 2023 – Οι 7 συμβουλές
- Αξιοποίηση 13 ακινήτων από την Attica Bank
- Τσίπρας: Καμία υπόσχεση Μητσοτάκη δεν περιλαμβάνεται στο σχέδιο που κατέθεσε στις Βρυξέλλες
- ΗΠΑ: Εκτίναξη – έκπληξη στις ενάρξεις νέων κατοικιών
- Capital Gas: Με ελληνική σημαία πλέει το LNG Carrier «Αρίσταρχος»