The Newtons Laboratory και Κωτσόβολος με χιούμορ για τη φετινή Black Friday

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα χιουμοριστική καμπάνια του Κωτσόβολου για το φετινό Black Friday, με την «υπογραφή» της The Newtons Laboratory. Σύμφωνα με το concept της νέας επικοινωνίας, η καθημερινότητα των ανθρώπων είναι γεμάτη παράλογες, τρελές στιγμές.

Έτσι, η νέα καμπάνια έρχεται να σατιρίσει τα «ποροπομπέιρο» της εποχής. Δηλαδή,

πόσο καλά πάνε, όταν ένα σπίτι 28 τ.μ. έχει ενοίκιο 950 ευρώ… ή όταν βάζεις λάδι στη σαλάτα με μεζούρα, γιατί η τιμή του έχει φτάσει στα ύψη; Ωστόσο, μέσα σε αυτή την περίεργη κατάσταση, υπάρχει κάτι σταθερό, κάτι που ξέρουμε ότι μπορούμε να βασιστούμε.

«Το Μπλακ Φράιντεϊ του Κωτσόβολου που έρχεται και θα είναι… τουμπανέιρο». Επίσης, το δίδυμο Κ-τσάμπα ντύνει με ένα θρυλικό κομμάτι την καμπάνια του Κωτσόβολου. Η καμπάνια θα «τρέξει» σε TV, Radio, Print & Online Media (Programmatic, Premium Display, Natives), In Store, Google, Social Media (Youtube, Facebook, Instagram, Tiktok). Την παραγωγή του TVC ανέλαβε η Filmiki.

Keywords
Τυχαία Θέματα