TikTok: Επεκτείνει τις υπηρεσίες brand safety σε επιπλέον 11 χώρες

Το TikTok συνεχίζει να επεκτείνει τη συνεργασία του με την παγκόσμια πλατφόρμα μέτρησης Integral Ad Science (IAS), προσφέροντας υπηρεσίες brand safety σε επιπλέον 11 χώρες και συμπεριλαμβάνοντας νέα προϊόντα που προορίζονται να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους της εφαρμογής να απλοποιήσουν τη μέτρηση των καμπανιών, αποφεύγοντας παράλληλα ένα ευρύτερο φάσμα περιεχομένου ακατάλληλου για το εμπορικό σήμα τους.

Η Integral Ad Science

αναφέρει ότι η λύση third-party reporting που φέρνει στο TikTok περιλαμβάνει τις λειτουργίες «Category Exclusion» και «Vertical Sensitivity», οι οποίες αποσκοπούν στο να διασφαλίσουν ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες εμφανίζονται δίπλα σε κατάλληλο περιεχόμενο ευθυγραμμισμένο με τα νέα τμήματα που είναι διαθέσιμα στο TikTok Ads Manager – καλύπτοντας διάφορες κατηγορίες.

Επιπλέον, με τα Automated Suitability Profiles τα νέα τμήματα θα εφαρμόζονται αυτόματα στο πλαίσιο του IAS Signal – μιας ενοποιημένης πλατφόρμας αναφορών που παρέχει δεδομένα και πληροφορίες για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να διαχειριστούν τις καμπάνιες τους – για μέτρηση. Για να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να αναπτύξουν τα brands τους στο TikTok, τα εργαλεία αυτά χρησιμοποιούν επίσης το Total Media Quality (TMQ) της IAS, ένα εργαλείο με βάση το ΑΙ.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα
TikTok, Επεκτείνει,TikTok, epekteinei