To industry κατά της παραπληροφόρησης για το κλίμα

Θέση κατά της παραπληροφόρησης γύρω από την κλιματική κρίση παίρνουν διαφημιζόμενοι, agencies και προσωπικότητες της βιομηχανίας του marketing, αξιοποιώντας το βήμα της Διάσκεψης του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή, COP27.

Brands όπως οι Sky, British Gas και Virgin Media O2, τμήματα κάποιων από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές

εταιρείες -Omnicom Media Group UK, IPG Mediabrands, Havas Media και Dentsu- και εταιρείες του κλάδου όπως οι Accenture Song και M&C Saatchi, απηύθυναν επιστολή στη διοργάνωση και στους επικεφαλής των κοινωνικών δικτύων Meta, Google, Twitter, TikTok και Reddit, ζητώντας τους να αποτρέψουν την κερδοφορία περιεχομένου παραπληροφόρησης σχετικά με το κλίμα, να επιβάλλουν ελέγχους εγκυρότητας των πληροφοριών και να απαγορεύσουν διαφημίσεις που λειτουργούν ως παραπληροφόρηση.

Ο συντονισμός της πρωτοβουλίας έγινε από τη νεοφυή, διεθνή ομάδα πίεσης, Climate Action Against Disinformation (CAAD). Με την επιστολή, απαιτεί από τα κοινωνικά δίκτυα να αποδεχτούν τον επίσημο ορισμό της παραπληροφόρησης για το κλίμα και δημοσιοποίησε το περιεχόμενό της σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο της Συνδιάσκεψης, μαζί με ερευνητικά στοιχεία και παραδείγματα σχετικού περιεχομένου από διαφορετικές χώρες του κόσμου. Το κείμενο υπέγραψαν επίσης προσωπικότητες όπως ο Jerry Daykin, Vice-President of Media της Beam Suntory και ο πρώην Chief Executive της Unilever Paul Polman.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα