Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του ACT Good Report 2024

Για 10η χρονιά, το ACT Good Report, η κατάταξη που αναδεικνύει την πιο αποτελεσματική χρήση της δημιουργικής επικοινωνίας για την προώθηση της βιωσιμότητας και της κοινωνικής ευθύνης, παρουσίασε τις καλύτερες καμπάνιες του 2024.

Η κατάταξη, αποτέλεσμα της συνεργασίας των ACT Responsible και WARC, ανέδειξε ως κορυφαίες, κατά σειρά, καμπάνιες τις: «The Last Photo» του οργανισμού CALM της Adam&eΕve DDB London (Ηνωμένο Βασίλειο), «Anne de Gaulle» για το Fondation Anne de Gaulle από τη

Havas Paris (Γαλλία), «Runner 321» για την Adidas από την FCB Canada, «Chatpat» για τη SOS Children’s Villages από FCB Chicago και FCB India και «The Unshowables» για τη Vision du Monde από τη Steve (Γαλλία).

Ως κορυφαία agencies η κατάταξη ανέδειξε τα Publicis Conseil (Παρίσι), Adam&eΕve DDB, (Λονδίνο), Havas Paris, FCB Canada και FCB India (Gurgaon). Στα κορυφαία δίκτυα βρέθηκαν τα FCB, Havas Group, Grey, DDB Worldwide και Publicis Worldwide, στα brands οι Renault, Unilever, CALM (Campaign Against Living Miserably), Fondation Anne de Gaulle και Adidas. Μεταξύ των κορυφαίων χωρών βρέθηκαν οι Γαλλία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία και Καναδάς. Στο πλαίσιο της έκθεσης, αξιολογήθηκαν 1.250 καμπάνιες που παρήχθησαν από 804 πρακτορεία για 995 διαφημιζόμενους σε 76 αγορές.

Keywords
Τυχαία Θέματα