Ddb
Young Lions Competitions Greece 2024: Το χιούμορ στην επικοινωνία «χρυσό εισιτήριο» για τις Κάννες!Δημοφιλέστερες Ειδήσεις
- McDonald’s και DDB Athens σε καμπάνια ΕΚΕ για τη στήριξη της RMHC Ελλάς
- Νέα καμπάνια DDB για το ρύζι Agrino
- Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του ACT Good Report 2024
- Τα McDonald’s σε καμπάνια employer branding
- Απονεμήθηκαν τα Young Lions Competitions Greece 2024
- Δύο masterclasses για το χιούμορ στο πλαίσιο των Young Lions
- Νέα 360º καμπάνια My ΔΕΗ από την DDB Athens
iNews στο Facebook
Ειδήσεις Ddb
- DDB Athens και McDonald’s σε νέα καμπάνια «ΘΜΠ»
- Ανακοινώθηκε η Oργανωτική Επιτροπή των Effie Award Hellas 2024
- Βραβείο για παρουσία του στο TikTok πήρε ο Μητσοτάκης: «Η καμπάνια του αποτελεί πια case study» και «ήταν δύσκολο να μην είναι cringe»
- Ασφαλιστικές εταιρείες: Client-driven στρατηγικές με προορισμό τη βιωσιμότητα
- Μητσοτάκης Tik Tok: Βραβείο στον Έλληνα πρωθυπουργό
- Τα πραγματικά Retail Success Stories βραβεύθηκαν στα Lenovo Retail Business Awards 2023- Oι νικητές
- Βραβείο για τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία απέσπασε το TikTok του Μητσοτάκη
- DDB: Καμπάνια για την καινοτομία στη συσκευασία Ξύδι ΤΟΠ
- CSR | Περιβάλλον, Κοινωνία, Άνθρωπος: Η βιωσιμότητα «Πολικός Αστέρας» για τον σχεδιασμό εταιρικής στρατηγικής
- Έρευνα της Focus Bari με πρωτοβουλία της ΔΕΗ με αφορμή τη διεθνή ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών
- Γιώργος Ζαννιάς: Αντίο σε μια εμβληματική φυσιογνωμία της ελληνικής διαφήμισης
- Ανοίγει η «αυλαία» για τα Young Lions 2024
- Στον «αέρα» καμπάνια για το ΔΕΗ My Business 4All
- 25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών - «Νέα γενιά. Νέα μυαλά (;)»
- Alpha Bank-Generali: Η στρατηγική συνεργασία που αλλάζει τα δεδομένα στις τραπεζοασφάλειες στην Ελλάδα
- Νέα επικοινωνία McDonald’s και DDB, με τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο
- 25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
- 25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών. «Νέα γενιά. Νέα μυαλά (;)»
- Alpha Bank & Generali: Συνεργασία που αλλάζει τα δεδομένα στο bancassurance
- Σηκώστε τα μανίκια, η κοινωνία μας θέλει πολλή δουλειά!
- Νέα γενιά, νέα μυαλά (;): Μεγάλη έρευνα Focus Bari και ΔΕΗ για την έμφυλη βία
- Νέα Πρόεδρος και CCO International στην DDB Worldwide
- Αλυσίδες ταχείας εστίασης: Ανοίγοντας την «όρεξη» για συναίσθημα και βιωσιμότητα
- DDB και Central Αthens για τις Alpha Bank και Generali
- Η McDonald’s επεκτείνει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο
- Alpha Bank - Generali: Ενίσχυση της 20ετους συνεργασίας τους με κοινή διαφημιστική καμπάνια
- “Νέα γενιά. Νέα μυαλά (;)”- Πανελλαδική έρευνα της ΔΕΗ για την έμφυλη βία και τα στερεότυπα
- «Νέα γενιά. Νέα μυαλά(;)», από τις ΔΕΗ, DDB και Focus Bari
- Από την DDB η καμπάνια «Νιώθω καλά με τη ΔΕΗ»
- Jane Cunningham & Philippa Roberts, PrettyLittleHead: Μήπως το marketing είναι ακόμα… σεξιστικό;