Από την Choose το concept «No fairy tales, only retail stories»
16:18 24/1/2024
- Πηγή: Marketing Week
Με ένα ιδιαίτερο concept της Choose Strategic Communications Partner, που στόχο είχε να αναδείξει τους σύγχρονους ήρωες του ελληνικού λιανεμπορίου, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Lenovo RetailBusiness Awards 2023.
Η Choose, σε ρόλο creative partner, δημιούργησε και υλοποίησε την καμπάνια έντυπης και ψηφιακής επικοινωνίας που προηγήθηκε της βραδιάς απονομής.
Η καμπάνια επικοινωνίας έχει ως κεντρικό μήνυμα «No fairy tales, only retail stories», με ήρωες γνωστών παραμυθιών να «συναντιούνται» με τα στελέχη και τους σύγχρονους ήρωες του ελληνικού λιανεμπορίου, παρουσιάζοντας τους Σταχτοπούλα, Ρομπέν των Τιμών, ΕμποροRapunzel, Managerεβυθούλης, Τοsoldούλα, Στελεχοσκουφίτσα.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Αυτά είναι τα 10 κορυφαία εμπορικά brand για το 2024 – Αξίας 1,5 τρισ. δολαρία οι 4 πρώτες πολυεθνικές
- Πρεμιέρα για τη σειρά «17 Κλωστές» της Cosmote TV
- Από την Choose το concept «No fairy tales, only retail stories»
- Νέες πολιτιστικές εμπειρίες στον ΔΑΑ: 3ος προορισμός η Κορέα
- Η γερμανική οικονομία σε «χανγκόβερ» – Αναθεωρεί επί τα χείρω τις προβλέψεις για ανάπτυξη το Ifo
- Το νέο Transit Custom στις εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων Ford
- Συγκλονίζουν οι συγγενείς θυμάτων για τα εργατικά ατυχήματα: «Δεν γίνεται να πάμε στη δουλειά για 38 € και να μην γυρνάμε πίσω»
- Kimberly-Clark: Έχασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών τα τριμηνιαία αποτελέσματα
- Ένταση μεταξύ αγροτών και αστυνομικών δυνάμεων σε Λάρισα και Καρδίτσα
- Βγήκαν τα τρακτέρ στον κόμβο του Πλατυκάμπου - Αγρότες πήγαν να ανέβουν στην εθνική και απωθήθηκαν από την αστυνομία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Πρεμιέρα για τη σειρά «17 Κλωστές» της Cosmote TV
- Από την Choose το concept «No fairy tales, only retail stories»
- Ο Dimello επανασχεδιάζει τις κάψουλες αλουμινίου
- Κορυφαίος Εργοδότης η Vodafone Ελλάδας και το 2024
- Στρατηγικός χάρτης πολιτικής για την ισότητα των φύλων από το Women on Top
- Η Google εισάγει το conversational AI στο Search Ads
- Νέα συνεργασία για τη Mediacube
- Ποτοποιία Πιλαβάς και FYI Marketing House σε νέα συνεργασία
- Alter Ego και Tsomokos υλοποιούν σειρά εκδηλώσεων για την Αυτοδιοίκηση
- Κορυφαία brands στο 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Από την Choose το concept «No fairy tales, only retail stories»
- Ο Dimello επανασχεδιάζει τις κάψουλες αλουμινίου
- Πρεμιέρα για τη σειρά «17 Κλωστές» της Cosmote TV
- Κορυφαίος Εργοδότης η Vodafone Ελλάδας και το 2024
- Μέγα και Θανόπουλος δημιουργούν το πρόγραμμα «Δύναμη Χαράς»
- Κορυφαία brands στο 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- Στρατηγικός χάρτης πολιτικής για την ισότητα των φύλων από το Women on Top
- Ξεκίνησε η υποβολή συμμετοχών για τους «Άριστους» της φαρμακευτικής αγοράς
- Η J&J MedTech Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα
- Θα μείνουν χωρίς πιστοποίηση B Corp τα agencies της Havas;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Χαμηλώνουν οι προοπτικές της Γερμανικής οικονομίας
- Συγκλονίζουν οι συγγενείς θυμάτων για τα εργατικά ατυχήματα: «Δεν γίνεται να πάμε στη δουλειά για 38 € και να μην γυρνάμε πίσω»
- Κυβερνητικές πηγές: Δεν υπάρχει θέμα για την παραμονή του Μ. Βορίδη στο Υπουργικό Συμβούλιο
- Αποχή από την ψηφοφορία του νομοσχεδίου για τα ομόφυλα ζευγάρια αποφάσισε ο Μ. Βορίδης
- Καρδίτσα: Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων
- Β. Κορκίδης: «Οι μικρομεσαίοι δεν προσεγγίσαμε ποτέ φοβικά την αύξηση αμοιβών των εργαζομένων μας»
- Νέες πολιτιστικές εμπειρίες στον ΔΑΑ: 3ος προορισμός η Κορέα
- EUMED-9: Συμφωνία για ενίσχυση αγροτών και αλιέων της Μεσογείου
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έλεγχοι για καρτέλ στα πρακτορεία διοργάνωσης σχολικών εκδρομών
- Αντλήθηκαν 812,5 εκατ. στη δημοπρασία 6μηνων εντόκων γραμματίων