Από την Choose το concept «No fairy tales, only retail stories»

Με ένα ιδιαίτερο concept της Choose Strategic Communications Partner, που στόχο είχε να αναδείξει τους σύγχρονους ήρωες του ελληνικού λιανεμπορίου, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Lenovo RetailBusiness Awards 2023.

Η Choose, σε ρόλο creative partner, δημιούργησε και υλοποίησε την καμπάνια έντυπης και ψηφιακής επικοινωνίας που προηγήθηκε της βραδιάς απονομής.

Η καμπάνια επικοινωνίας έχει ως κεντρικό μήνυμα «No fairy tales, only retail stories», με ήρωες γνωστών παραμυθιών να «συναντιούνται» με τα στελέχη και τους σύγχρονους ήρωες του ελληνικού λιανεμπορίου, παρουσιάζοντας τους Σταχτοπούλα, Ρομπέν των Τιμών, ΕμποροRapunzel, Managerεβυθούλης, Τοsoldούλα, Στελεχοσκουφίτσα.

Keywords
Τυχαία Θέματα