Από την Digital Minds η νέα TikTok καμπάνια της Nestlé

Η Digital Minds ανέλαβε τη στρατηγική και την παραγωγή του περιεχομένου της TikTok καμπάνιας της Nestlé για τη νέα γεύση των δημητριακών Fitness Dark Chocolate & Banana.

Οι Ελένη Φουρέιρα, Ηλιάνα Παπαγεωργίου, Δανάη Παππά, Πέρσα Παπασούλη, Verbena, KaterinaOp, Πέτρος Σιδηρόπουλος, Γιώργος Ντάβος και Frau Dimitra πρωταγωνιστούν στα TikTok videos που κατέγραψαν περισσότερα από 1,3 εκατ. views στο νεανικό κοινό, όπως τονίζει το agency.

Σχετικά με το concept, η συσκευασία Fitness τοποθετείται σε πρώτο πλάνο και από μέσα της ξεπροβάλλει κάθε φορά ο TikToker κάνοντας jump in στο κουτί των δημητριακών και συνδυάζοντάς το με γυμναστικές και άλλες κινήσεις που φέρουν την «υπογραφή» του, στο ρυθμό του κομματιού «Bananas».

Keywords
Τυχαία Θέματα