Αποχώρησε η global Head of Marketing Innovations του TikTok

Η global Head of Marketing Innovations and Development και Head of Category and Community Marketing του TikTok, Jessica Wong, αποχώρησε από τη θέση της. Η Jessica Wong, η οποία ανέλαβε τον τελευταίο επαγγελματικό τίτλο της τον Μάιο του 2021, επέβλεπε το category και community

marketing στους τομείς του entertainment, της μουσικής, των sports και gaming, ενώ ανέπτυσσε μη-παραδοσιακές πρωτοβουλίες marketing και ηγούνταν branded marketing καμπάνιες με οργανισμούς και influencers.

Αν και η ίδια δεν έκανε επισήμως γνωστό το επόμενο βήμα της και το TikTok δεν απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδοχή του πρώην στελέχους της, η Jessica Wong ανέβασε, την περασμένη Δευτέρα, LinkedIn post σχετικά με την αποχώρησή της σημειώνοντας ότι στον επόμενο ρόλο της θα ασχοληθεί «με οτιδήποτε αφορά στο AI». Σχολίασε, επίσης, ότι «η θητεία μου στην ByteDance ξεκίνησε σε μια κομβική συγκυρία, καθώς μόλις είχε εξαγοράσει τα Flipagram και το Musical.ly. Όταν με προσέλαβαν, το TikTok δεν υπήρχε καν».

Η Wong εντάχθηκε στο TikTok ως Director of Marketing and Strategic Partnerships τον Μάιο του 2018. Προηγουμένως, εργάστηκε για περισσότερο από μια δεκαετία στη Sony Pictures Entertainment, με τελευταίο της ρόλο εκείνον της Senior Manager of Marketing and Promotions από τον Ιούλιο του 2014 έως τον Απρίλιο του 2018.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα