Νέος επικοινωνιακός συνεργάτης και νέα εταιρική εικόνα για την Εθνική Ασφαλιστική

Τη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε η Εθνική Ασφαλιστική, με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», σε εκδήλωση Τύπου που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα, Τρίτη 27 Φεβρουαρίου. Με αφορμή τη νέα της εποχή, η Εθνική Ασφαλιστική επέλεξε κατόπιν spec το Publicis Groupe για την ανάθεση των επικοινωνιακών της αναγκών.

Συγκεκριμένα, τo κομμάτι της διαφημιστικής παρουσίας ανέλαβε η Publicis, τα PR η MSL

και τα media η Starcom. Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να βγει στον «αέρα» και η καμπάνια για την επικοινωνία της νέας εταιρικής ταυτότητας.

Όπως επισημάνθηκε στην εκδήλωση, με ομιλητές τους Robert Gauci, Διευθύνοντα Σύμβουλο, και Χρυσούλα Αθανασοπούλου, Marketing Director της εταιρείας, η αλλαγή του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας της Εθνικής Ασφαλιστικής αναδεικνύει τα νέα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το επιχειρησιακό προφίλ της, όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η δημιουργία νέων, ευέλικτων οργανωτικών δομών και ο σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας.

Ο Robert Gauci έκανε μια ανασκόπηση των αλλαγών που έχουν ολοκληρωθεί στην εταιρεία αλλά και των στόχων της για το 2024, ενώ ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η νέα μας εικόνα θέλαμε να αποτυπώνει όλα τα στοιχεία που κάνουν την Εθνική Ασφαλιστική αυτή που είναι, αλλά και τα στοιχεία αυτά που θα τη διαμορφώσουν στην πιο σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία του 21ου αιώνα. Μια εταιρεία που αξιοποιεί την καινοτομία, την τεχνογνωσία και τη διαχρονικά ισχυρή εμπειρία εξυπηρέτησης, για να υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της». Σημειώνεται ότι το νέο λογότυπο φέρει την υπογραφή του 360° branding agency Holy.

Keywords
Τυχαία Θέματα