Δωρεά ασθενοφόρου από τη ΜΕΒΓΑΛ στο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης
Η ΜΕΒΓΑΛ προχώρησε στη δωρεά ενός ασθενοφόρου οχήματος στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ στο πλαίσιο του προγράμματός της «Αγάπης Έργα για την Κοινωνία», ενισχύοντας περαιτέρω τον τομέα της υγείας.
Η Πρόεδρος της ΜΕΒΓΑΛ, Μαίρη Χατζάκου, ανέφερε: «Η ΜΕΒΓΑΛ θέλει να είναι κοντά στους ανθρώπους της πόλης μας και την κοινωνία και χαιρόμαστε που καταφέραμε να κάνουμε πραγματικότητα αυτό το αίτημα του ΑΧΕΠΑ. Όλοι έχουμε υπάρξει ασθενείς και το συγκεκριμένο θέμα το προσεγγίσαμε με περισσότερη ευαισθησία και αγάπη.
Ευχόμαστε το ασθενοφόρο να είναι όσο πιο αχρείαστο γίνεται και επίσης όλοι στο ΑΧΕΠΑ να συνεχίσετε ο έργο σας με τον καλύτερο τρόπο». Να σημειωθεί πως τα τελευταία 4 χρόνια, η ΜΕΒΓΑΛ, έχει προχωρήσει σε πληθώρα προφορών αγάπης στον τομέα της υγείας στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- MPWGR2024: Τι αλλάζουν οι νέες τεχνολογίες στην Υγεία και τη Φαρμακολογία
- MPWGR2024: Η σημασία της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
- Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι τιμές διοδίων
- RND: Οι Τούρκοι δεν έρχονται νύχτα στην Ελλάδα, αλλά στο φως της ημέρας
- Αποθέωση για τους μικρούς του Ολυμπιακού
- Αθέμιτος ανταγωνισμός από εισαγωγές απειλεί Έλληνες αγρότες: Ο Κόκκαλης ζητά μέτρα προστασίας
- Τα απόβλητα του πρωτογενούς τομέα
- ΙΟΒΕ: "Βλέπει" χαμηλότερη ανάπτυξη - Χτυπά "καμπανάκι" για τον πληθωρισμό
- Ημερίδα ΣΕΠΑΕ: «Από τη Διαφάνεια στην Ανάπτυξη: Η Συμβολή της Απογραφής»
- Scope: Έπαινοι σε Ελλάδα και Ευρω-νότο, καμπανάκι για τους μεγάλους
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- O ΣΔΕ καλωσορίζει τη L’Oréal Hellas στο Planet Pledge
- «Παρωδία ενηλικίωσης» η νέα καμπάνια του Old Spice
- Η επικοινωνία της Safilo Hellas στην Touchpoint Strategies
- Νέα παγκόσμια καμπάνια της Lavazza για την Ημέρα της Γης
- Στον «αέρα» η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας
- H Tesla απολύει την marketing ομάδα της
- Νέες δυνατότητες για το σύστημα υγείας BeWell της Interamerican
- Νέα εργαλεία από IPG και Zefr για την αντιμετώπιση της SoMe παραπληροφόρησης
- New business για τη The Kompany
- Nέα οργανωτική δομή για τη Generali
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Δωρεά ασθενοφόρου από τη ΜΕΒΓΑΛ στο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης
- Νέες δυνατότητες για το σύστημα υγείας BeWell της Interamerican
- 17.000 δρομείς από 71 χώρες στον Διεθνή Μαραθώνιο Μέγας Αλέξανδρος – Bwin
- Κεντρικός Χορηγός της φανέλας της Aston Villa το Betano
- Ρεκόρ σε SoMe και digital πλατφόρμες σημείωσε το φετινό NBA
- Nέα οργανωτική δομή για τη Generali
- Νέα παγκόσμια καμπάνια της Lavazza για την Ημέρα της Γης
- «Παρωδία ενηλικίωσης» η νέα καμπάνια του Old Spice
- Νέα εργαλεία από IPG και Zefr για την αντιμετώπιση της SoMe παραπληροφόρησης
- H Tesla απολύει την marketing ομάδα της
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Το σχέδιο αποκατάστασης ζημιών για τις πλημμύρες ξεπερνάει το 1,4 δισ. ευρώ
- Μαρίνα Πόρτο Χέλι: Άνοδος εσόδων 46,2% το 2023, ελλιμενίστηκαν 791 σκάφη αναψυχής
- Ανοδος στη Wall Street με την προσοχή στα εταιρικά αποτελέσματα
- Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τη μεταρρύθμιση των δημοσιονομικών κανόνων της ΕΕ
- Fourlis: Στήριξη των εργαζομένων για το Πάσχα με έξτρα παροχή 200 ευρώ
- 12+1 prerequisites for a strong industry
- Αυτοκινητόδρομος Ε65: Κάτω από 3 ώρες η διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα – Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι τιμές στα διόδια
- ΕΥΔΑΠ: Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου Παιανίας - Θα εξυπηρετεί 100.000 κατοίκους
- MPWGR2024: Πώς οι υγειονομικές ανισότητες επηρεάζουν τις γυναίκες
- Όλαφ Σολτς: “Φρένο” στα σχέδια περί μεταρρύθμισης του γερμανικού “φρένου χρέους”