Εκδήλωση για τη νέα εποχή Αγνό

Σε εκδήλωση στο Makedonia Palace, η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία ΑΕ παρουσίασε τη νέα εποχή της Αγνό. Η ιστορική μάρκα επιστρέφει με μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει το φρέσκο γάλα, το γάλα χωρίς λακτόζη, αλλά και το Coco milk. Η οικογένεια των προϊόντων μεγάλωσε και προστέθηκαν

σε αυτήν τα κεφίρ και αριάνι, τα παραδοσιακά γιαούρτια, το στραγγιστό, το βούτυρο, καθώς και τα επιδόρπια γάλακτος κρέμες και ρυζόγαλο.

Ο Στέλιος Σαράντης, μέλος του ΔΣ της εταιρείας, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Τον περασμένο Νοέμβριο επαναλανσαρίστηκε η Αγνό στα ράφια αλυσίδων σούπερ μάρκετ αλλά και σε αρκετά σημεία μικρής αγοράς της Θεσσαλονίκης και άλλων 10 νομών της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας. Με προσεκτικά βήματα, αλλά με μεγάλη όρεξη από μέρους μας, κάναμε και συνεχίζουμε τα πρώτα βήματα στην αγορά και επιτρέψτε μου να πω ότι τα πρώτα μηνύματα κρίνονται θετικά ως προς την αποδοχή των προϊόντων.

Σε ό,τι αφορά στους επόμενους μήνες, θα προσπαθήσουμε να εκκινήσουμε συνεργασίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και σημεία μικρής αγοράς που μέχρι πρότινος δεν κατέστη δυνατόν και εφόσον η ανταπόκριση του κόσμου συνεχίσει να είναι θετική, θα αρχίσουμε τις συζητήσεις σχετικά με την αξιοποίηση, παραγωγικά πια, του εργοστασίου του Λαγκαδά όπου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως υπάρχει και εξοπλισμός παραγωγής παγωτού».

Keywords
Τυχαία Θέματα