Εκτιμήσεις για αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα podcasts

Για τους marketers σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι 10 φορές πιο πιθανό να προβλέψουν αύξηση παρά μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στα podcasts, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της πλατφόρμας Acast σε δείγμα 500 marketers από πέντε αγορές -ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία και Σιγκαπούρη.

Συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι 49% των ερωτηθέντων ανέμεναν αύξηση των δαπανών σε σχέση με το 5%, οι οποίοι προέβλεπαν μείωση. Ειδικότερα, βρέθηκε ότι 55% των Αυστραλών και των Καναδών και 50% των Αμερικανών marketers προβλέπουν αυξημένο spending την επόμενη πενταετία, με το ποσοστό

σε Ηνωμένο Βασίλειο και Σιγκαπούρη να ανέρχεται σε 47% και 37%, αντίστοιχα.

Επιπλέον, 62% των marketers οι οποίοι είχαν αγοράσει ξανά διαφήμιση σε podcast ανέμεναν αύξηση της δαπάνης. Μόνο 16% των ερωτηθέντων παρατήρησαν υπερπληθώρα podcast ads, σε σύγκριση με 35% για την τηλεόραση και 31% για τα social media. Σε σύγκριση δε με την ακρόαση μουσικής και ραδιοφώνου, τα podcasts κατέλαβαν την πρώτη θέση σε επίπεδο ακριβούς targeting, αδιαίρετης εμβέλειας, προσέγγισης engaged ακροατών και προσέγγισης εύπορων ακροατηρίων.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα