Εκτιμήσεις για αύξηση του πολιτικού ad spend στις ΗΠΑ το 2024

Η πολιτική διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ αναμένεται να φθάσει σε νέο υψηλό επίπεδο το 2024, στα 15,9 δισ. δολάρια, με επιπτώσεις σε όλα τα οικοσυστήματα του marketing και των media. Συγκεκριμένα, το πολιτικό ad spend στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει τη συνολική διαφημιστική δαπάνη μεγάλων οικονομιών όπως η Αυστραλία, η Ιταλία και η Νότια Κορέα,

το 2024.

Τα ισπανόφωνα media, για παράδειγμα, σημειώνουν αύξηση, με τις πολιτικές διαφημίσεις να στοχεύουν σε συγκεκριμένες ομάδες και κοινότητες. Καθώς οι πολιτικές καμπάνιες κατακλύζουν τον τηλεοπτικό «αέρα» και τις digital πλατφόρμες, οι brand marketers θα πρέπει να κατανοήσουν τον αντίκτυπό τους στη νοοτροπία και τη συναισθηματική κατάσταση των καταναλωτών.

Η διαφήμιση είναι ένας ζωτικός τρόπος για τις πολιτικές διαφημίσεις και τις ομάδες υπεράσπισης στις ΗΠΑ να διαδώσουν τα θέματα προτεραιότητας και τα ζητήματά τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εισροή δισ. δολαρίων στο διαφημιστικό οικοσύστημα πριν και κατά τη διάρκεια των εκλογών. Μια τέτοια διαδικασία οδηγεί σε πληθωρισμό των τιμών στα media, ιδιαίτερα σε περιοχές όπου διεξάγονται οι «ανταγωνιστικές κούρσες».

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα