Λύση της Pobuca για το CX στα e-φαρμακεία

Η Pobuca επεκτείνει τις λύσεις της στον κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων με την ενσωμάτωση του Pobuca Experience Cloud. Μέσω αυτής της πλατφόρμας, κάθε ηλεκτρονικό φαρμακείο αποκτά πρόσβαση σε μια πλήρως ενοποιημένη λύση διαχείρισης εμπειρίας πελατών, συνδυάζοντας

δεδομένα CRM από διάφορα σημεία επαφής, όπως φυσικά καταστήματα, e-shop, τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, social media και άλλες τρίτες πλατφόρμες.

Το Pobuca Experience Cloud, βασισμένο σε τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, προσφέρει στα ηλεκτρονικά φαρμακεία τη δυνατότητα να μετρούν και να βελτιώνουν τις CX και Loyalty μετρήσεις, να εξάγουν πληροφορίες από τη φωνή του πελάτη (VoC) από δημόσιες και ιδιωτικές αλληλεπιδράσεις, καθώς και να λαμβάνουν δεδομένα μαζί με προτάσεις για την απόδοση της εξυπηρέτησης των πελατών.

Επιπρόσθετα, προσφέρει τη δυνατότητα σχεδιασμού νέας γενιάς προγραμμάτων πιστότητας και υλοποίησης πλήρως προσωποποιημένων καμπανιών. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα συνεργασίας σ’ ένα ευρύτερο δίκτυο συνεργατών, όπου τα μέλη του προγράμματος μπορούν να εξαργυρώνουν τους πόντους τους, επιλέγοντας μόνοι τους τις ανταμοιβές τους σε ένα Loyalty Marketplace.

Keywords
Τυχαία Θέματα