Εννέα βραβεία για την Teleperformance στα European Contact Centre & Customer Service Awards

Η Teleperformance τιμήθηκε με εννέα διακρίσεις στα φετινά European Contact Centre & Customer Service Awards – τα περισσότερα από κάθε άλλον οργανισμό CX στον κλάδο, όπως επισημαίνεται σχετική ανακοίνωση – ως αναγνώριση της εξυπηρέτησης που παρέχει στους πελάτες της.

Τα European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) αναδεικνύουν ευρωπαϊκούς οργανισμούς που πρωτοστατούν στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε πελάτες.

H Teleperformance

μαζί με τη Majorel, η οποία εξαγοράστηκε από την Teleperformance στις αρχές Νοεμβρίου, βραβεύτηκαν ως «ηγέτες» στον κλάδο, στις ακόλουθες κατηγορίες: Best Business Process Outsourcing (BPO) Partnership (large)/ Best BPO Partnership (small)/ Best Multilingual Customer Service (δύο βραβεία)/ Best Supporting Team/ Best Cross-Functional Collaboration/ Best Approach to Diversity, Equity, Inclusion, and Belonging (δύο βραβεία) και Best New Customer Contact Operation. Ακόμα, η Teleperformance Greece ξεχώρισε κατακτώντας τρία βραβεία Bronze, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό ECCCSA διακρίσεών της στις 18.

Οι βραβεύσεις αφορούν τις τρεις παρακάτω κατηγορίες: Best BPO Partnership (Small) μαζί με τη Samsung Electronics/ Best New Customer Contact Operation και Best Multilingual Customer Service.

Keywords
Τυχαία Θέματα