Η Chiquita λανσάρει καμπάνια «Pop by Nature»

Η Chiquita λανσάρει τη νέα της καμπάνια «Pop by Nature» και προσκαλεί όλους τους φανατικούς θαυμαστές της, να συμμετάσχουν «σ’ ένα μαγικό ταξίδι, μια ζωντανή σύνθεση τέχνης και φύσης», σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη και ιδρυτή του Happy Art Movement, Romero Britto.

Το κεντρικό θέμα της καμπάνιας αφορά ένα έργο τέχνης που δημιούργησε ο

Britto, το οποίο αναδεικνύει την pop εκδοχή της μπανάνας Chiquita. Αυτό το πολύχρωμο έργο τέχνης θα εμφανίζεται σε Out-Of-Home διαφημιστικές καμπάνιες στην αγορά, καθώς και σε digital καμπάνιες με δυνατότητα διάδρασης, ενισχύοντας το πνεύμα της Chiquita «It Peels So Good».

Η Tina Varjabedian, Head of Global Communications της Chiquita, δήλωσε: «Αυτή η καμπάνια δεν είναι μόνο μια γιορτή για τη μοναδική ενέργεια και pop διάθεση της μπανάνας Chiquita, αλλά μια πρόσκληση για όλους να ζήσουν τη ζωή με χρώμα και θετικότητα».

Η καμπάνια περιλαμβάνει προωθητικές δράσεις εντός των φυσικών καταστημάτων και διαδικτυακά, προκειμένου να προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ρολόι χειρός με το έργο τέχνης του Romero Britto. Επιπλέον, θα «τρέξουν» καμπάνιες στα social media, παρέχοντας περιεχόμενο που θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συλλέξουν όλα τα limited-edition αυτοκόλλητα.

Keywords
Τυχαία Θέματα