Η Coca-Cola Τρία Έψιλον επενδύει στον κλάδο HoReCa

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο πλαίσιο της φετινής παρουσίας της στην έκθεση HoReCa, ανέδειξε το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιό της και την ολιστική στρατηγική της για τη στήριξη του κλάδου HoReCa. Η εταιρεία ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό και επενδύει σε δεξιότητες της Ομάδας Πωλήσεων, εισάγει νέα

ψηφιακά εργαλεία και προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, με όραμα ένα πιο «δυνατό» HoReCa που καινοτομεί και εξελίσσεται διαρκώς.

Ενδεικτικά, η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε τον σχεδιασμό της για τη Vodka Finlandia, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της από τον όμιλο Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε τη νέα σειρά Botanicals της Finlandia, ενώ, με αφορμή την επέτειο δέκα χρόνων της Three Cents, παρουσίασε τις στρατηγικές προτεραιότητες για την περαιτέρω ανάπτυξη και ισχυροποίησή της, εντός και εκτός συνόρων.

Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, δήλωσε: «Για εμάς, οι πελάτες μας βρίσκονται σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Γι’ αυτό και ακόμη μια χρονιά δείχνουμε έμπρακτα την εμπιστοσύνη μας στο HoReCa, επενδύοντας σε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, τόσο μέσα από το 24/7 χαρτοφυλάκιό μας, όσο και μέσα από εργαλεία και εκπαιδεύσεις για τον κλάδο. Το 2024 μας βρίσκει έτοιμους για μια δυνατή χρονιά με διαρκή ανάπτυξη για όλες τις κατηγορίες μας, καθώς και για τους πελάτες μας».

Επιπλέον, η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεχίζει να αναβαθμίζει τις δεξιότητες των ανθρώπων της και να τους εφοδιάζει με εργαλεία τεχνολογίας και εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, όπως το BDAA (Big Data Advanced Analytics) και το AI. Παράλληλα, ενισχύει τη δομή της με νέες θέσεις απασχόλησης στο συγκεκριμένο κανάλι.

Keywords
Τυχαία Θέματα