Η Coral συμμετέχει στην εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών

Η Coral ΑΕ – Shell Licensee συμμετέχει στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η συμμετοχή της Coral στον εορτασμό αυτής της εβδομάδας αναδεικνύει την πεποίθησή της ότι η εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλώς μια λειτουργική αναγκαιότητα, αλλά τον πυρήνα της ταυτότητας της εταιρείας.

Με στόχο να δοθεί περαιτέρω έμφαση στην άποψη και την εκτίμηση

των πελατών, οι συμμετέχοντες στην έρευνα «Voice of the Customer» θα ανταμείβονται με επιπλέον πόντους επιβράβευσης στην κάρτα AllSmart.

Με την προσφορά 1+1 καφέ, οι πελάτες θα μπορούν να μεταφέρουν τη θετική ενέργεια της εβδομάδας προσφέροντας τον επιπλέον καφέ που θα δικαιούνται σε έναν φίλο ή συνάδελφο. Τέλος, τα Social Media της Coral θα φιλοξενήσουν διαγωνισμούς δίνοντας gift cards για αγορές στα πρατήρια Shell και στο Allsmart.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα