Η DDB προάγει τον Tomas Gonsorcik σε Global Chief Strategy Officer

Η DDB προήγαγε τον Tomas Gonsorcik στη θέση του Global Chief Strategy Officer, σύμφωνα με πληροφορίες που μοιράστηκε το agency αποκλειστικά με το Campaign US. Ο Gonsorcik εντάσσεται στην παγκόσμια ηγετική ομάδα του agency, ενώ ο προηγούμενος ρόλος του ήταν εκείνος του Chief Strategy Officer της DDB North America, τον οποίο ανέλαβε τον Σεπτέμβριο του 2022.

Πριν από αυτό, πέρασε πάνω από μια δεκαετία

στη VML και στη συνέχεια στη VMLY&R μετά τη συγχώνευσή της με τη Young & Rubicam το 2018. Έχει ηγηθεί της στρατηγικής για παγκόσμια brands, όπως η The Coca-Cola Company, η Ford Motor Company, η Colgate-Palmolive και η McDonald’s.

Η έδρα του θα βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία του agency στη Νέα Υόρκη. Αναλαμβάνει τη θέση που άφησε κενή ο Alex Hesz, ο οποίος αποχώρησε από την DDB τον Δεκέμβριο του 2021 για να ενταχθεί στην Dentsu International ως Global Chief Strategy Officer. Ο Hesz αποχώρησε ξαφνικά από τη θέση αυτή τον Οκτώβριο του 2022, πριν καν ξεκινήσει, για να επιστρέψει στην Omnicom στον ίδιο ρόλο.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα