Η PepsiCo επενδύει στην αύξηση του marketing spend

Το advertising και marketing spend (Α&Μ) πρόκειται να αυξήσει η PepsiCo, καθώς ο αντίκτυπος της πανδημίας υποχωρεί. «Αν σκέφτεστε πού και πώς θα δημιουργήσουμε ζήτηση στο μέλλον, θα πρέπει να σκέφτεστε ότι το Α&Μ θα συνεχίσει να αυξάνεται», δήλωσε ο CEO, Ramon Laguarta.

«Το 2024 βλέπουμε μια ομαλοποίηση των κατηγοριών, του κόστους και του πληθωρισμού», προσέθεσε. Σημειώνεται πως τα brands που συνέχισαν να επενδύουν στο marketing καθώς ο πληθωρισμός αυξανόταν, θα μπορούσαν να αναμένουν

μεγαλύτερη ανάπτυξη ή τουλάχιστον να κερδίσουν μερίδιο αγοράς. Αλλά τώρα, με τις αγορές να επιστρέφουν στην κανονικότητα, τα brands θα πρέπει να επενδύσουν για να διατηρήσουν τα κέρδη τους, ειδικά στις ανταγωνιστικές κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται η PepsiCo.

«Το 2023 αυξήσαμε σημαντικά το Α&Μ μας. Σχεδιάζουμε να κάνουμε το ίδιο και το 2024», σημείωσε ο Laguarta. Οι προτεραιότητες για το έτος περιλαμβάνουν την επανεκκίνηση της μάρκας Pepsi με μια νέα εικόνα που εστιάζει στο Zero, το λανσάρισμα του Baja Blast ως μόνιμο Stock Keeping Unit (SKU) και πρόσθετες επενδύσεις στο Mountain Dew. Παράλληλα, η PepsiCo θα επεκταθεί διεθνώς (οι αγορές εκτός ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν σήμερα το 40% των επιχειρήσεων) και θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο OOΗ.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα