Η Search Magic παρουσιάζει case study γνωστού e-commerce marketplace

Η Search Magic, εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, παρουσιάζει τα αποτελέσματα της στρατηγικής SEO που εφάρμοσε για λογαριασμό marketplace σύγκρισης τιμών, για το οποίο κατάφερε να αυξήσει τα μηνιαία clicks από 110 σε 36.063, σε διάστημα έξι μηνών, όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία.

Οι προκλήσεις που αντιμετώπιζε το συγκεκριμένο

e-commerce marketplace ήταν ποικίλες, περιλαμβάνοντας τεχνικά εμπόδια και ζητήματα βελτιστοποίησης περιεχομένου. Ανάμεσα στα εμπόδια που αντιμετώπιζε, ήταν πως από τις δύο εκατ. σελίδες που υπήρχαν στο site, οι 900.000 από αυτές δεν ήταν καταχωρημένες στο ευρετήριο της Google.

H στρατηγική της Search Magic αφορούσε στους εξής τομείς: Επίλυση τεχνικών θεμάτων, Επιλογή των κατάλληλων keywords, Στόχευση σε γρήγορα αποτελέσματα, Περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, Διατήρηση συνέπειας και βελτιστοποίηση των διαδικασιών.

Εντός διαστήματος έξι μηνών, η ομάδα της Search Magic κατάφερε – εκτός από το να αυξήσει τα μηνιαία clicks από 1,6% σε 6,3% στο συγκεκριμένο marketplace – να πετύχει την κατάταξη 1.645 keywords στα τρία πρώτα αποτελέσματα της Google, αλλά και την προβολή συγκεκριμένων φράσεων στα κορυφαία αποτελέσματα.

Keywords
Τυχαία Θέματα