Η Unilever με νέο consumer appeal testing για τα «power brands» της

Η Unilever σχεδιάζει να εισάγει νέες μεθόδους δοκιμών για τα 30 «power brands» της κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Στα αποτελέσματα του έτους 2023, η Unilever αναφέρθηκε σε μια «ποσοτική μεθοδολογία» που αποσκοπεί στη μέτρηση του πόσο αρέσουν οι μάρκες της στους καταναλωτές. Ανέφερε ότι η δοκιμή θα διεξαχθεί «σε πολλαπλές διαστάσεις» σε «βασικές γεωγραφικές περιοχές» ώστε να τη βοηθήσει να εντοπίσει «κενά απόδοσης και να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα».

Η

Unilever αύξησε τις επενδύσεις σε brand και marketing κατά 1,3 ποσοστιαίες μονάδες στο 14,3% του ακαθάριστου περιθωρίου κέρδους το 2023, εστιάζοντας στα power brands που διαθέτει. Θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα brands της φέτος μέσω «αυξημένου brand and marketing investment».

Τα brands αυτά αντιπροσωπεύουν περίπου τα τρία τέταρτα του κύκλου εργασιών της Unilever και περιλαμβάνουν τα Ben & Jerry’s, Cornetto, Dove, Hellmann’s και Magnum. Οι πωλήσεις για τα power brands αυξήθηκαν κατά 8,6% σε ετήσια βάση, ενώ οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7%. Ο Hein Schumacher, CEO της Unilever, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του τον Ιούλιο του περασμένου έτους, παρουσίασε τα power brands τον Οκτώβριο μαζί με ένα Growth Action Plan με σύνθημα «λιγότερα πράγματα, που γίνονται καλύτερα, με μεγαλύτερο αντίκτυπο».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα