Η Value στο E-Commerce Summit @ Costa Navarino 2024
Η Value θα συμμετάσχει στο φετινό E–Commerce Summit @ Costa Navarino, το premium event για B2B συναντήσεις για τον κλάδο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 24 και 25 Απριλίου στο Costa Navarino. Στις εργασίες του διήμερου συνεδρίου θα συμμετάσχει τόσο η Co-Founder & Digital Marketing Strategist της εταιρείας, Ιωάννα Αναστασάκη, όσο και η Business
Ο Κωνσταντίνος Κωτσιγιάννης, Co-Founder & Digital Marketing Director, πέραν της παρουσίας του στις εργασίες του Summit, θα συμμετάσχει και ως ομιλητής στο Panel Discussion «Discovering the e-shopper», ενώ η Value αποτελεί χορηγό και των φετινών Summit Talks.
Ανάμεσα σε υψηλόβαθμα στελέχη και κορυφαίους decision makers του κλάδου, η Value θα παρουσιάσει insights, λύσεις και υπηρεσίες της, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την επιτυχία των e-shops. Οι έμπειροι επαγγελματίες της θα είναι στη διάθεση των συμμετεχόντων, για εποικοδομητικές one to one συζητήσεις.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- MPWGR2024: Τι αλλάζουν οι νέες τεχνολογίες στην Υγεία και τη Φαρμακολογία
- MPWGR2024: Η σημασία της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
- Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι τιμές διοδίων
- RND: Οι Τούρκοι δεν έρχονται νύχτα στην Ελλάδα, αλλά στο φως της ημέρας
- Αποθέωση για τους μικρούς του Ολυμπιακού
- Παρέμβαση της ΟΙΥΕ για τη μη καταβολή των τριετιών προϋπηρεσίας στους εργαζομένους
- Τα απόβλητα του πρωτογενούς τομέα
- Η κλιματική αλλαγή σφυροκοπά την Ευρώπη: Η έκθεση του 2023 γνωστοποιεί ανησυχητικές επιπτώσεις
- Γερμανία: Να προχωρήσει η Ένωση Κεφαλαιαγοράς ζήτησε ο καγκελάριος Όλαφ Σολτς
- Ημερίδα ΣΕΠΑΕ: «Από τη Διαφάνεια στην Ανάπτυξη: Η Συμβολή της Απογραφής»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- O ΣΔΕ καλωσορίζει τη L’Oréal Hellas στο Planet Pledge
- «Παρωδία ενηλικίωσης» η νέα καμπάνια του Old Spice
- Clip News: Διαρκής η διαδικτυακή συζήτηση για τις ευρωεκλογές στην Ελλάδα
- Η επικοινωνία της Safilo Hellas στην Touchpoint Strategies
- Νέα παγκόσμια καμπάνια της Lavazza για την Ημέρα της Γης
- Το «Youphoria» της Μανδρέκας βραβεύθηκε ως «Προϊόν της Χρονιάς 2024»
- Τα Blu 2.0 και Blubar της Imperial Brands Hellas «Προϊόν της Χρονιάς 2024»
- Στον «αέρα» η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας
- H Tesla απολύει την marketing ομάδα της
- Νέες δυνατότητες για το σύστημα υγείας BeWell της Interamerican
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Value στο E-Commerce Summit @ Costa Navarino 2024
- Η Ikea γιορτάζει τα 20 χρόνια της στην Αθήνα
- Η Sanitas παρουσίασε το νέο αναβαθμισμένο αντικολλητικό χαρτί της
- Τα πασχαλινά αβγά της ΑΒ στηρίζουν το «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
- Διάκριση για τα φυτικά γεύματα «360º Plant Based Meal» Μπάρμπα Στάθης
- To Βίκος τίμησε και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Γης
- Έως τις 26 Απριλίου η υποβολή υποψηφιοτήτων στα Packaging Awards 2024
- Clip News: Διαρκής η διαδικτυακή συζήτηση για τις ευρωεκλογές στην Ελλάδα
- Το «Youphoria» της Μανδρέκας βραβεύθηκε ως «Προϊόν της Χρονιάς 2024»
- Προνόμια για τους ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων από Eurolife FFH και Welmed
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΑΑΔΕ: Σε δημόσια διαβούλευση έως 5 Μάϊου η λειτουργία της ψηφιακής παρακολούθησης διακίνησης αγαθών
- Συλαϊδόπουλος: Δεν υστερούμε από άλλες ομάδες της Ευρώπης
- Χρηματιστήριο: «Πέταξε» σε νέα υψηλά 13 ετών – Ράλι 6,5% στο τελευταίο 5ήμερο
- Στο +14,4% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια κατά το α’ τρίμηνο του 2024
- ΥΠΑ: Αυξήθηκε κατά 14,4% η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της χώρας στο α΄ τρίμηνο
- Μιχαηλίδου: Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στις παροχές μητρότητας, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ
- Γερμανία: Συνεχίζεται η πτώση του AfD, σύμφωνα με δημοσκόπηση
- Ελλ. Λύση: Χαστούκι του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για το κράτος δικαίου, τις παρακολουθήσεις και τη διαφθορά
- Παρέμβαση της ΟΙΥΕ για τη μη καταβολή των τριετιών προϋπηρεσίας στους εργαζομένους
- Αποκαλύφθηκε το νέο Smart Concept #5-οι πρώτες εικόνες