Clip News: Διαρκής η διαδικτυακή συζήτηση για τις ευρωεκλογές στην Ελλάδα

Ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου, η Clip News αξιοποίησε τις δυνατότητες του digital listening και του social listening, προκειμένου να σκιαγραφήσει την εικόνα που διαμορφώνεται για το θέμα, μέχρι αυτή τη στιγμή, στα online Μέσα.

Η ομάδα της Clip News ανέλυσε 463.000 αναφορές από το διαδίκτυο στην Ελλάδα, συγκεκριμένα από news

sites, blogs, forums, X, Facebook, Tumblr και Reddit, για το διάστημα 01/01-09/04/2024. Βάσει αυτών προκύπτει ότι υπάρχει διαρκής διαδικτυακή συζήτηση για τις ευρωεκλογές στην Ελλάδα, η οποία βαίνει αυξανόμενη – αν και με ορατή μεταβλητότητα – καθώς βρισκόμαστε δύο μήνες πριν τη διαδικασία της ψηφοφορίας.

Ενδεικτικά, η κορυφή που παρατηρείται τον Φεβρουάριο οφείλεται στην πληθώρα αναφορών στο ψήφισμα που βασίζεται στην έκθεση της Ολλανδέζας ευρωβουλευτή των Φιλελευθέρων, Σοφί Ίνετ Βελτ, σύμφωνα με το οποίο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εκφράζει τις ανησυχίες του για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα. Ακολούθως, τον Μάρτιο κυριαρχεί το θέμα αποστολής email πολιτικής επικοινωνίας από ευρωβουλευτή σε απόδημους Έλληνες.

Η ρύθμιση της αναζήτησης, η συλλογή των δεδομένων και η ανάλυση της δημοσιότητας αυτής (media analysis) πραγματοποιήθηκαν με τη βοήθεια της Brandwatch, πλατφόρμα Digital Listening, Social Listening και Consumer Insights Analysis.

Keywords
Τυχαία Θέματα