Η κλιµατική αλλαγή επηρεάζει τον οικογενειακό προγραµµατισµό
Από τις καθηµερινές αποφάσεις έως και τον µακροπρόθεσµο οικογενειακό προγραµµατισµό των γονέων επηρεάζει η κλιµατική αλλαγή, σύµφωνα µε παγκόσµια έρευνα της HP που διεξήχθη από τη Morning Consult.
Ειδικότερα, σε γονείς από Ινδία, Μεξικό, Σιγκαπούρη, Ηνωµένο Βασίλειο και ΗΠΑ, όπου διεξήχθη η έρευνα, βρέθηκε ότι 91% αυτών ανησυχεί για την κλιµατική κρίση, αναδιαµορφώνοντας τη ζωή και τις αγοραστικές τους συνήθειες, 53% ότι έχει επηρεάστει η απόφασή τους
Επιπλέον, 64% των γονέων προτιµούν προϊόντα από βιώσιµες πηγές και 60% δηλώνουν ότι οι βιώσιµες πρακτικές των εταιρειών παίζουν ρόλο στις αγοραστικές τους συνήθειες. Παράλληλα, 51% των γονέων πιστεύουν ότι οι εταιρείες έχουν «µεγάλη» ευθύνη στο να λογοδοτήσουν για τη δράση τους για το κλίµα, σε αντίθεση µε τους καταναλωτές 36%.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Deutsche Bank: Πρωταθλήτρια στις αποδόσεις η ελληνική αγορά – Πώς κινήθηκαν ομόλογα και εμπορεύματα
- Ν. Χριστοδουλάκης στο Naftemporiki TV: Πού πρέπει να κατευθυνθούν οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος της Κ.Ο. – Διαμαρτυρία για το «χωροταξικό» της Βουλής
- ΑΔΜΗΕ: Ολοκληρώθηκε η νέα διασύνδεση Ελλάδας-Βουλγαρίας
- Νέα CEO της Micosoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας η Γιάννα Ανδρονοπούλου
- Η Κλιματική Αλλαγή φέρνει ένα δυστοπικό, τρομακτικό μέλλον λιμού και δεινών
- Σύλλογος Προσωπικού Alpha Bank: Νικητής των εκλογών ο Ενωμένος Σύλλογος με 94,55%
- Αρκούδες κατέστρεψαν κυψέλες σε περιοχές της Ηπείρου
- Τα 12+2 οικονομικά μέτρα των προγραμματικών και οι... εκπλήξεις
- Ο ΟΦΥΠΕΚΑ μπαίνει στο περιοδικό Σχεδία με Όλυμπο και Ασπροπάρη (φωτο)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το χιούμορ επισκίασε το purpose στα φετινά Cannes Lions
- Sleed και Frezyderm ανανεώνουν τη συνεργασία τους
- Νέα συνεργασία Mediacube και Αttica
- «Φρένο» στην ενεργειακή µετάβαση βάζει η κλονισµένη εµπιστοσύνη των καταναλωτών
- Νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος για Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας
- Ολοκληρώνεται η εξαγορά της Tag από την Dentsu
- Η Beiersdorf υλοποιεί παγκόσμιο media review
- Η κλιµατική αλλαγή επηρεάζει τον οικογενειακό προγραµµατισµό
- Από την Ogilvy η ψηφιακή καμπάνια της ΑΒ, #PausiGiaKalo
- Η Interamerican βράβευσε συνεργάτες των δικτύων πωλήσεών της
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η κλιµατική αλλαγή επηρεάζει τον οικογενειακό προγραµµατισµό
- «Φρένο» στην ενεργειακή µετάβαση βάζει η κλονισµένη εµπιστοσύνη των καταναλωτών
- Το χιούμορ επισκίασε το purpose στα φετινά Cannes Lions
- Ολοκληρώνεται η εξαγορά της Tag από την Dentsu
- Η Beiersdorf υλοποιεί παγκόσμιο media review
- Νέα συνεργασία Mediacube και Αttica
- Νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος για Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας
- Sleed και Frezyderm ανανεώνουν τη συνεργασία τους
- Η Interamerican βράβευσε συνεργάτες των δικτύων πωλήσεών της
- Από την Ogilvy η ψηφιακή καμπάνια της ΑΒ, #PausiGiaKalo
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- «Δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες» να ανανεωθεί η συμφωνία για τα σιτηρά, υποστηρίζει το Κρεμλίνο
- Tesla: Άλμα 6% για τη μετοχή μετά τα αποτελέσματα β’ τριμήνου
- AEGEAN: Αναγκαστική προσγείωση στη Νάπολη της πτήσης Θεσσαλονίκη- Βαρκελώνη
- Rivian: Ξεπέρασε τους στόχους πώλησης ηλεκτροκίνητων οχημάτων
- Νάγκελ: Εχουμε ακόμη δρόμο με τις αυξήσεις επιτοκίων
- H Alfa Romeo στην 1η θέση μεταξύ των premium μαρκών
- Ραντεβού στα καταστήματα ΟΠΑΠ για το διασκεδαστικό FREEWIN που χαρίζει μέχρι και 100.000 ευρώ
- SKY express: Η business class είναι Bliss!
- Τι αναφέρει η AEGEAN για την αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους στη Νάπολη
- Ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα: η τράπεζα που ασχολείται με τον ενεχυροδανεισμό και ο οίκος δημοπρασιών για τη μεγιστοποίηση των περιουσιακών στοιχείων