Μέσο εξοικονόμησης χρημάτων η κυκλικότητα για τους περισσότερους καταναλωτές
Η Klarna δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνας «Circularity Insights Report», η οποία παρουσιάζει τις αναδυόμενες καταναλωτικές τάσεις που σχετίζονται με κυκλικές πρακτικές στους τομείς της μόδας και των ηλεκτρονικών ειδών για το 2024.
Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 3.000 καταναλωτές από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών γνωρίζει τα οικονομικά οφέλη των κυκλικών πρακτικών, με τις επισκευές και τις αγορές από δεύτερο χέρι να θεωρούνται σημαντικοί τρόποι εξοικονόμησης
Ειδικότερα, το 69% των καταναλωτών έχει ή αναμένει πιθανή εξοικονόμηση χρημάτων από την κυκλική μόδα, τις επισκευές και τις ενοικιάσεις, ενώ το 66% σημειώνει παρόμοια οφέλη για τις αγορές ηλεκτρονικών ειδών από δεύτερο χέρι. Παράλληλα, πάνω από τους μισούς (54%) σε όλες τις δημογραφικές ομάδες, δηλώνουν αδιάφοροι να έχουν τα τελευταία gadgets, ενώ το 42%
δείχνει μειωμένο ενδιαφέρον για τις νέες κυκλοφορίες προϊόντων σε σύγκριση με πέρυσι.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Εξιτήριο για τον Βασίλη Μπισμπίκη μετά από το διπλό έμφραγμα
- Στο νοσοκομείο ο Βασίλης Μπισμπίκης έπειτα από καρδιακό επεισόδιο
- Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο: Νέος κύκλος επεισοδίων στο Σύνταγμα – Φωτογραφίες
- ΑΑΔΕ: Εργασίες για την εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ 2024
- Kuehne+Nagel with a good 2023 result
- Εκπαιδευτικό συλλαλητήριο: Επεισόδια και τραυματίες στο κέντρο της Αθήνας
- ΗΠΑ: Αύξηση της ανεργίας στο 3,9% παρά τις 275.000 νέες θέσεις εργασίας
- Η Yara επενδύει στη Dynelectro, εταιρεία ηγέτη στην τεχνολογία πράσινου υδρογόνου
- Έρχεται ρύθμιση για να μπουν ιδιώτες στην ανακύκλωση
- Τραγωδία στα Τέμπη: Το πόρισμα του ΚΚΕ – Σε ποια πρόσωπα αποδίδει ευθύνες
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Helleniq Energy στο πλευρό των ευάλωτων γυναικών
- Το IMC24 αποτέλεσε ένα «ταξίδι» ανακάλυψης και έμπνευσης
- Η AkzoNobel με νέο creative συνεργάτη στην περιοχή EMEA
- «Sloggi TV» η νέα καμπάνια του Sloggi για την Ss24
- «Είμαστε όλοι μάγειρες» με Pescanova και Αργυρώ Μπαρμπαρίγου
- Empower Café: ένας νέος χώρος συμπερίληψης στο Cannes Lions 2024
- Μέσο εξοικονόμησης χρημάτων η κυκλικότητα για τους περισσότερους καταναλωτές
- Με 75 βραβεία η Samsung στα iF Design Awards
- Το Novasports λανσάρει podcast για τις Γυναίκες στον Αθλητισμό
- Στα 2 δισ. δολάρια η δαπάνη του Temu στη Meta το 2023
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Μέσο εξοικονόμησης χρημάτων η κυκλικότητα για τους περισσότερους καταναλωτές
- Η Salesforce παρουσιάζει το Einstein 1 Studio
- Με 75 βραβεία η Samsung στα iF Design Awards
- Στα 2 δισ. δολάρια η δαπάνη του Temu στη Meta το 2023
- Empower Café: ένας νέος χώρος συμπερίληψης στο Cannes Lions 2024
- Η AkzoNobel με νέο creative συνεργάτη στην περιοχή EMEA
- Ο Caffè Vergnano προωθεί το μήνυμα για ισότητα και συμπερίληψη των γυναικών
- Στην OneTeam τα PR της Tomra Collection Greece
- Η Helleniq Energy στο πλευρό των ευάλωτων γυναικών
- Οπισθοδρόμηση στην Ελλάδα δείχνει η έρευνα της Grant Thornton για το γυναικείο επιχειρείν
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΗΠΑ: Αύξηση της ανεργίας στο 3,9% παρά τις 275.000 νέες θέσεις εργασίας
- Αύξηση του δείκτη Βιομηχανικής Παραγωγής τον Ιανουάριο 2024 κατά 10%
- Η Yara επενδύει στη Dynelectro, εταιρεία ηγέτη στην τεχνολογία πράσινου υδρογόνου
- Η Eurolife FFH συνάντησε και φέτος τους συνεργάτες της στη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα
- Επιχείρηση Europol: Κατασχέθηκαν 5.000 πλαστές ταυτότητες, εξαρθρώθηκαν 4 τυπογραφεία στην Ελλάδα
- ΤΙΤΑΝ: Υπέγραψε τη Διακήρυξη για μια Ευρωπαϊκή Βιομηχανική Συμφωνία
- Διακοπή λειτουργίας του σταθμού «Μανιάτικα» στις 9 και 10 Μαρτίου. Εργασίες τοποθέτησης πυλών εισιτηρίων
- ΗΠΑ: Αύξηση της ανεργίας στο 3,9% παρά τις 275.000 νέες θέσεις εργασίας
- Τριμερές Μνημόνιο Συνεργασίας για την αντιμετώπιση της έμφυλης βίας και της παρενόχλησης στα ΜΜΜ
- Στη Λισαβόνα για το “World Ocean Summit” ο Θ. Σκυλακάκης