Νέα 360º καμπάνια για το Total της ΦΑΓΕ
16:59 21/2/2024
- Πηγή: Marketing Week
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360º καμπάνια για το Total της ΦΑΓΕ την οποία «υπογράφει» η Solid Havas, σύμφωνα με πληροφορίες του DailyFax.
Ο πρωταγωνιστής της ευρηματικής καμπάνιας καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας δηλώνει ότι δεν τρώει γιαούρτι, ποτέ δεν έτρωγε, αφού «Είναι αλλιώς με Total», σύμφωνα με το concept της επικοινωνίας. «Όταν τρως Total όλα είναι διαφορετικά.
Η μοναδική γευστική εμπειρία που άλλαξε για πάντα τη σχέση μας με το γιαούρτι», ακούγεται μεταξύ άλλων κατά τη διάρκεια του σποτ, την παραγωγή του οποίου ανέλαβε η TopCut Modiano.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ρωσία: Τελειώνουν τα όπλα, σημαντικές ελλείψεις στην παραγωγή
- Αποχωρεί από τη Unilever η Chief Brand Officer και Chief DE&I Officer
- Μάχη εφοπλιστών για το λιμάνι του Αμβούργου
- Σαντορίνη: Στο φως κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών
- Εξαρθρώθηκε σπείρα τα μέλη της οποίας διέπρατταν επιθέσεις σε πελάτες νυχτερινών καταστημάτων
- Γερμανία: Συνεχίζεται η δημοσκοπική πτώση της AfD, αλλά παραμένει 2η δύναμη
- Ο πρώτος γάμος μεταξύ γυναικών είναι γεγονός – Δημοσιεύτηκε η αγγελία
- Νέα 360º καμπάνια για το Total της ΦΑΓΕ
- Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους: Στο 3,83% η απόδοση των εξάμηνων εντόκων γραμματίων
- Συνεχίζονται οι αγροτικές κινητοποιήσεις στα κέντρα παραγωγής της ΕΕ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Αποχωρεί από τη Unilever η Chief Brand Officer και Chief DE&I Officer
- Νέα 360º καμπάνια για το Total της ΦΑΓΕ
- Υλοποιήθηκε το έργο «Ενέργειες Πληροφόρησης και Επικοινωνίας» του ΥΠΕΝ
- New Age: Launch καμπάνια νέου προϊόντος για τα Χρυσά Αυγά
- Τηλεοπτική πρεμιέρα για την Ideal Standard
- Η Pobuca λανσάρει νέες δυνατότητες omnichannel εμπειρίας πελάτη
- Σειρά πρωτοβουλιών EKE από τη Rafarm
- Από την Digital Minds η πρώτη αμιγώς ελληνική καμπάνια του Jameson Black Barrel
- Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης παρουσίασε τις ανανεωμένες ταυτότητες των Pils Hellas και ΕΖΑ
- Χρηματοδότηση 4,4 εκατ. ευρώ εξασφάλισε το έργο Sunbrewed της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Νέα 360º καμπάνια για το Total της ΦΑΓΕ
- Η Pobuca λανσάρει νέες δυνατότητες omnichannel εμπειρίας πελάτη
- New Age: Launch καμπάνια νέου προϊόντος για τα Χρυσά Αυγά
- Υλοποιήθηκε το έργο «Ενέργειες Πληροφόρησης και Επικοινωνίας» του ΥΠΕΝ
- Τηλεοπτική πρεμιέρα για την Ideal Standard
- Νέος Group General Manager International στον όμιλο Softone
- Χρηματοδότηση 4,4 εκατ. ευρώ εξασφάλισε το έργο Sunbrewed της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
- Η Fanta, Xορηγός του καρναβαλιού του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου
- Σειρά πρωτοβουλιών EKE από τη Rafarm
- Το 75% των μετοχών της Υδρόγειος Ασφαλιστική στον όμιλο Reale
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Στο Βελιγράδι η Όλγα Κεφαλογιάννη για τα εγκαίνια της 45ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού
- Ηπια πτωτικά η Wall Street περιμένοντας Fed και Nvidia
- ΕΛ.ΑΣ: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών στη Σαντορίνη – Παράνομα κέρδη άνω των 100.000 ευρώ
- Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Ενισχύονται οι τουριστικές ροές από τη Γερμανία
- ΗΠΑ: Nα εξεταστεί από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης η ασφάλεια του Ισραήλ
- Μάχη εφοπλιστών για το λιμάνι του Αμβούργου
- Σαντορίνη: Στο φως κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών
- Αφέθηκε ελεύθερος μέχρι τη δίκη ο 45χρονος «παλαιοχριστιανός»
- ManpowerGroup: Λύσεις για την ένταξη των γυναικών στον κλάδο της Πληροφορικής